Gå til innhold

ps3+ spill billig


erikman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det ikke aktuelt for meg dessverre.

Kaaaansje det er noe for meg alikavel, kjøpe fra usa mener jeg.

Men er det ingen andre ting jeg bør tenke på vist jeg vurderer det?

Har det noe å si for PSN profilen eller Home når det kommer?

Nei, det har ingenting å si for PSN eller Home. Jeg har PS3 fra VG+ selv.

Det som er de negative sidene ved å kjøpe USAsk PS3, er:

-Ingen norsk garanti (5 år)/ dyrt å sende den tilbake for få den reparert dersom det skulle skje "noe".

-Soneinndeling på PS1-spill, PS2-spill, DVD-er (og Blu-Ray, men der er de fleste filmene sonefrie etterhvert)

 

Den store fordelen er selvsagt at den er mye billigere, og du kan velge mellom 40, 60 og 80 GB (du finner vel kun 40 GB i Norge for tiden)

Strøm og slike ting er som sagt her ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Da er det ikke aktuelt for meg dessverre.

Kaaaansje det er noe for meg alikavel, kjøpe fra usa mener jeg.

Men er det ingen andre ting jeg bør tenke på vist jeg vurderer det?

Har det noe å si for PSN profilen eller Home når det kommer?

Nei, det har ingenting å si for PSN eller Home. Jeg har PS3 fra VG+ selv.

Det som er de negative sidene ved å kjøpe USAsk PS3, er:

-Ingen norsk garanti (5 år)/ dyrt å sende den tilbake for få den reparert dersom det skulle skje "noe".

-Soneinndeling på PS1-spill, PS2-spill, DVD-er (og Blu-Ray, men der er de fleste filmene sonefrie etterhvert)

 

Den store fordelen er selvsagt at den er mye billigere, og du kan velge mellom 40, 60 og 80 GB (du finner vel kun 40 GB i Norge for tiden)

Strøm og slike ting er som sagt her ikke noe problem.

Er det ikke noe garanti på PS3'en uansett hvor man kjøper den? (eller mente du at det er frakten som er dyr?)

 

Edit: Hvordan er det med HDMI, siden det er flere versjoner av det? Kan jeg bare kjøpe en kabel og regne med at det funker?

 

Edit2: På "shipping" på amazone står det "Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues." Betyr det at de ikke sender til Norge?

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Det er jo garanti på den,men den gjelder ikke i norge dersom du kjøper den fra feks Canada.

 

Edit2: Viss det står det så sender de ikke til Norge nei

Betyr det at vist den går i stykker i Norge så gjelder ikke garantien?

 

Fant ut av det.

Noen andre plasser man kan bestille?

Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg heller går for den 40gb versjonen alikavell. Så jeg fant denne, men lurer på om noen har erfaringer med den siden. Er den egentlig norsk? Fant den nemlig igjennom prisguide.no og der var det ett lite flagg ved navnet.

Synes også rart at jeg ikke klarer å finne noen spill der, klarer ikke engang å finne ps3'n manuelt på sidene deres.

Og det var heller ikke så let å skjønne hvor man kunne sende spm hen :/

Lenke til kommentar

jeg tror kanskje jeg skal kjøpe den på netshop. muttern kan kanskje sakffe den uten moms og da sparer jeg en god del hundre lapper som jeg kan bruke på spill. desuten får jeg bedre garanti muligheter i norge hvis den blir ødelagt

 

PS: funker ting man kjøper i usa på en norsk kjøpt ps3

Endret av erikman
Lenke til kommentar
jeg tror kanskje jeg skal kjøpe den på netshop. muttern kan kanskje sakffe den uten moms og da sparer jeg en god del hundre lapper som jeg kan bruke på spill. desuten får jeg bedre garanti muligheter i norge hvis den blir ødelagt

 

PS: funker ting man kjøper i usa på en norsk kjøpt ps3

Bare spill og sone frie spill såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Edit: Hvordan er det med HDMI, siden det er flere versjoner av det? Kan jeg bare kjøpe en kabel og regne med at det funker?
Ja det skal du kunne gjøre.

 

 

så altså jeg kan ikke da kjøpe en ny kontroller og bruke den her i norge
Du kan kjøpe en kontroller i f.eks USA å bruke den på en norsk PS3.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...