Gå til innhold

ps3+ spill billig


erikman

Anbefalte innlegg

hei jeg har tenkt til å skaffe meg en ps3 snart. men hvor kan jeg skaffe Ps3 konsoll, ekstra kontroll(hvis jeg 60gb) og to spill. ok men hvor kan jeg kan skaffe den til max 4500 kr hvis det er mulig. og er det så veldig stor forskjell på 60gb og 40gb vil helst ha den beste av de to men gidder ikke å betale for unødige ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei jeg har tenkt til å skaffe meg en ps3 snart. men hvor kan jeg skaffe Ps3 konsoll, ekstra kontroll(hvis jeg 60gb) og to spill. ok men hvor kan jeg kan skaffe den til max 4500 kr hvis det er mulig. og er det så veldig stor forskjell på 60gb og 40gb vil helst ha den beste av de to men gidder ikke å betale for unødige ting

 

 

et alternativ:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Lenke til kommentar

Du treng ikke tenke på strømomformer til PS3. Alt du trenger er en ny PS3 ledning fra Norge eller bare bruke en vanlig PC ledning.

 

Du kan ikke spille PS2 spill, Blue Ray/DVD-er som utgitt i Norge på den siden de har soner, men du kan spille alle PS3 spill på den uannsett hvilke land du kjøper dem fra.

Lenke til kommentar
Eller bestille fra amerika. Fikk min 60GB for 2700 kr (uten spill).

Hvordan funker det med soner og stikkontakter osv??

 

PS3-spill = Sonefri

PS2-spill = Kan bare spille av PS2-spill som er NTSC ( Fra Amerika )

Blu-Ray/DVD = Ikke sonefri ( Her er det Sone A og Sone 1 som gjelder )

 

Ang. Stikkontakt så bruker du en som brukes på PC :)

Lenke til kommentar

ja men er det ikke mulig å kjøpe fra europa eller asia til billigre priser enn i norge

for vil kunne se filmer fra vår sone på den helst. den linken på finn var en god pris.

desutten pappa sier jeg må vente litt fordi jeg har kjøpt så mye i det siste så jeg får nokk ikke kjøøpt før februar mars

Endret av erikman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...