Friestn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hei Eg har ein jasjar I-mate som det er engelsk windows mobile 5.0 på og eg skulle så gjerne hatt norsk er der noen som vet hvordan? Endret 7. januar 2008 av Friestn Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gå inn på Languages og gå ned til Norsk / opp til Norsk. Burde være inne på instillinger. Lenke til kommentar
Friestn Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) var det eg og trodde men var ikke det på instillinger eller settings er det bare regional settings Endret 7. januar 2008 av Friestn Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det er ikke mulig å endre språket på windows mobile. Endret 8. januar 2008 av ToMmM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da må du nok flashe den. Hvordan du gjør dette kan du enten finne på: http://www.xda-developers.com Ellers kan du ta en titt i HTC Touch tråden her på Amobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå