Seeders Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hvilken skal jeg ta? mht updates. Endret 7. januar 2008 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
kimmi80 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 anybody? Jeg har Cyclowizv innstalert på min Wii og kan anbefale det, har ikke hatt noen problemer med den og funker veldig bra.. Når Mario Galaxy kom med ny sikkerhet var det mange som ikke fikk spille det med det første, jeg kunne oppdatere chipen med en gang og kunne spille uten vente tid, det gikk veldig greit og smertefritt.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde litt problemer med å få lagt inn støtte for Galaxy i min Wiikey men etter at jeg fant ett medium som virket (verbatim) gikk det som en lek. Har kun erfaring med Wiikey men det er kun gode erfaringer. Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror det er ett fett. Selv har jeg WiiKey og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå