tadcomp Skrevet 24. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2003 hater denne sangen(joker reklamen):"jeg rusler hjem og nynner en sang klokka den er ti minutter over ni daaagen er laang hjemme blir det kvalitetstid på sofaen min og meeg" hadde den på hjernen under norsk tentamen i går Skal det ikke være ti minutter over fri? Det er jo en bra reklame, og en digg sang da... Noen som har nevnt "Rise and fall" med Craig David og Sting? Jeg akutt magesår når den spilles.. Den er jo bra da! Men ikke "What's ya flava", den suger hyttepenis... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 tadcomp: Det at du både liker joker reklamen og "rise and fall" sier vel nok om musikksmaken din? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 tadcomp: Det at du både liker joker reklamen og "rise and fall" sier vel nok om musikksmaken din? for å si det som ramsy: alle moldensere skulle hatt et bare kødda. folk må få høre på akkurat den musikken de vil, bare jeg får min daglige dose metal Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 "Rise and fall" er jo bra .. men det som suger er ..... Sangen Tatu kom til GP med! .. OMFG! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Ramsy sliter... Anne-Mona (var det ikke de hu het?) skal få ha han helt i fred! Dessuten hører jeg på veldig mye rart jeg... Elton John er jo digg! @topic: Ketchup sangen suuuger hardt... Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 27. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2003 En kompis hadde noe japansk band ala wanna be boy band.Var så dårlig at det var latterlig. Skal komme med navn når jeg kommer på det. Happatai - Yatta? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2003 "Rise and fall" er jo bra ..men det som suger er ..... Sangen Tatu kom til GP med! .. OMFG! Tatu@GP var feeet!! nei seriøst, jeg tror det er den styggeste sangen jeg noensinne har hørt live. btw, tror ketchup sangen og rosa helikopter har blitt nevnt nok ganger nå. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Ketsjup sangen, hater den helt utrolig mye.Folk og Røvere - Utadæsjæl... Får lyst til å grine når jeg hører den, ikke nok med at den er så JÆVLA dårlig, men alle andre liker den (ufattelig). Derfor ble den en periode spilt 24/7 OVERALT. Den verste sangen er allikevel en sommersang fra 4-5 år tilbake. Sangen var egentlig bare en idiot som snakket om at man måtte bruke solkrem, og ikke lese blader, (for da følte du deg Ugly). Husker ikke hva den heter, og det er like bra. Baz Luhrmann - Wear Sunscreen eller.no ... Den sugde! Bortsett fra Rosa Helikopter har jeg faktisk sett videoen til en sang på MTV en "vakker" sommernatt jeg var våken og den gikk noe slikt som "Somebody answer the phone, somebody answer the phone" repeat infinite etterfulgt av et surt sæmpla casio-keyboard og noe dunkadunka trommer. I videoen var det ei middels fin berte som rota rundt på kontoret og det var noen surrealistiske faktorer med småbiler og annet jeg ikke husker helt... Og nei; jeg hadde ikke røkt hverken sokker, gress eller tørka bananskall! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 28. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2003 Hva er problemet til GP?? ALT suger jo ALLTID jo! Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2003 Nåh hær må jeg bare få ut min frustrasjon.... rosa helikopter og utadæsjælopplevelse... Hater de noe så sinnsykt mye Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2003 Baz Luhrmann - Wear Sunscreen eller.no ... Den sugde! Bortsett fra Rosa Helikopter har jeg faktisk sett videoen til en sang på MTV en "vakker" sommernatt jeg var våken og den gikk noe slikt som "Somebody answer the phone, somebody answer the phone" repeat infinite etterfulgt av et surt sæmpla casio-keyboard og noe dunkadunka trommer. I videoen var det ei middels fin berte som rota rundt på kontoret og det var noen surrealistiske faktorer med småbiler og annet jeg ikke husker helt... Og nei; jeg hadde ikke røkt hverken sokker, gress eller tørka bananskall! Du har hørt Mariu Piu, såvidt jeg kan skjønne. Ikke rart den suger, det er jo trance.. Baz Luhrmann synes jeg er en fin fyr med gode meninger. A-Moe har den verste "sangen" nå om da'n.. de har rett og slett voldtatt den flotte melodien "Mommy" som Poor Rich Ones tolket så bra for noen år siden. Dø, A-Moe! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 Husker ikke "artist" (var det ikke flere som begikk denne sammen?) eller det riktige navnet: "Song to Benjamin" (eller hva den nå heter). Den forferdelige Jon-Blund-rippoffen til Dias er nesten like grusom, men det smøreriet som ble dedikert til den stakkaren som ble stukket ned er det værste jeg har hørt. "Bli hos meg" blir musikk i forhold. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 Aneka - Japanese boy Den er skikkelig dårlig, allikevel liker jeg den. Jeg gremmes... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 "dragostea din tej"!!!! GRRR!!!! verdens VERSTE SANG! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 rosa helikopter teller ikke den er en selfølge jeg hater den sangen så (har ikke ord for det) Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 eric prytz - call on me, må vel være en god kandidat til verdens dårligste sang.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 Helvettes folk som bumper meningsløse threads. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg