midtownmadnes Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hehe av alle dere tror jeg at jeg har funent så MYE mer dritt en dere til sammen skal nevne noen få: Las ketcup og alle sangene dems! ALL FAENS BOY BAND DRITT SOM FOR PESTER JORDA! alle Gangsta rap untat Coolio! Shania twain destiny child Rosa hellikopter!!!! Nelly,Justin timber lake, Pink Alel de jeg kom på i fara! Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Justin timber lake Like I love you er grusom (spesielt når dama på nabohybelen spiller den litt for ofte ), men Rosa Helikopter og Ketchup Song er de verste. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 cry like a river er også grusom, høres ut som om han har fått seg et alvorlig spark i ballene Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hater denne sangen(joker reklamen): "jeg rusler hjem og nynner en sang klokka den er ti minutter over ni daaagen er laang hjemme blir det kvalitetstid på sofaen min og meeg" hadde den på hjernen under norsk tentamen i går Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 boyband eier danseband hvertfall.. "Efter regnet kommer solskin" høres den strofen kjent ut for noen? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 alt arne hører på. ellers Aaron carte-uptown girl og ketsjup sangen Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hanson brødrene/søstrene Sånn t-skjorte skal jeg få meg. Værste sanger (ikke i noen spesiell rekkefølge): T.A.T.U, Las Ketchup (?), Justin Timberlake, nesten alle rapperne, trance/techno osv. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Tatu synger forferdelig, men det finnes knapt noe verre enn Scooter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 SnowDOG_ sin sang og rosa helikopter, ketshup-sangen no offense snowdog Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 En kompis hadde noe japansk band ala wanna be boy band. Var så dårlig at det var latterlig. Skal komme med navn når jeg kommer på det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Eg ser at alle har hver sin smak, men alle er vel enige om at rosa helikopter er verdens værste song? Anyways:Det værste etter min mening er BoyBand musikk det er så overkomersielt klissete at det er sjukt. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ketsjup sangen, hater den helt utrolig mye. Folk og Røvere - Utadæsjæl... Får lyst til å grine når jeg hører den, ikke nok med at den er så JÆVLA dårlig, men alle andre liker den (ufattelig). Derfor ble den en periode spilt 24/7 OVERALT. Den verste sangen er allikevel en sommersang fra 4-5 år tilbake. Sangen var egentlig bare en idiot som snakket om at man måtte bruke solkrem, og ikke lese blader, (for da følte du deg Ugly). Husker ikke hva den heter, og det er like bra. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hater denne sangen(joker reklamen):"jeg rusler hjem og nynner en sang klokka den er ti minutter over ni daaagen er laang hjemme blir det kvalitetstid på sofaen min og meeg" hadde den på hjernen under norsk tentamen i går jeg er så utrolig enig som det går an å bil! Den sangen (og resten av reklamen også) er så elendig at det gjør vondt i hjertet mitt å høre den! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 jeg er en stor fan av hammerschmitt men jeg tror nok sangen "flyin' high" tar kaka når det gjelder dårlige sanger! vokalen er så falsk som det er mulig å klare så lenge man ikke har helt maltrakerte stemmebpnd da Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som har nevnt "Rise and fall" med Craig David og Sting? Jeg akutt magesår når den spilles.. Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hmm.. må si meg enig med rosa hellikopter! det var en skikkelig landeplage.. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ketchup sangen må_vere_det støggeste jeg har hørt... Huff den sangen suger vilt og det gjør kjerringene som synger den oxo... Heidi Hauge med Der elevene møtes, derimot er helt konge... NOT... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg