bfisk Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hørt BoyzIIMen - Amazing Grace - Acapella version? Den er så seriøst jævli bøg og skev at det er forferdelig. Akkurat "the lawyer - i wanna mmm" synes jeg ikke er så værst. bfisk Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hmm, en kjent "heavyballade" med Whitesnake, husker ikke tittel. Über-skrekkelig :o Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hmm, en kjent "heavyballade" med Whitesnake, husker ikke tittel. Über-skrekkelig :o Ingenting er tøffere enn heavyballader fra 80-tallet! :wink: Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det meste som spilles på Radio 1 her i Bergen er helt klart i bunnsjiktet når det gjelder musikalsk og kunsterisk verdi. Men for mitt vedkommene er det særlig èn låt som har hevet seg over (evt. senket seg under) alt annet, til og med "Las Ketchup:" Anastacia - Paid my dues. Hver gang jeg hører de motbydelige vrælene ("PÆÆÆÆÆÆÆÆÆID MAAAAAAAAI DUUUUUUHUUUUUUHUUUHUUUS!") fra den hurpa der får jeg seriøst lyst til å grave ut mine egne trommehinner med et stykke rusten ståltråd og fylle igjen tomrommene med hurtigtørkene sement. Jeg vurderer å vie resten av livet mitt til å spore opp folka bak hennes platekontrakt og få dem drept ved anal voldtekt utført av en stamme syfilistiske pygméer som praktiserer dødelig genital piercing. Sangen er også en stor løgn. Hvis det mot formodning finnes et helvete kommer hun til å brenne LENGE for den dritten der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Alt med Mariah Carey. Får utslett på halsen og fysisk vondt når jeg hører henne :x Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg husker for en tid tilbake ble noen låter fra "Daft Punk" spilt..... Yuk! Blir kvalm når man hører stemmen til sanghomoen vrir seg pga. av alle syntheffektene... Høres ut som han har pissa på en høyspenttransformator! Jepp, glemte Daft Punk... det er musikk som mangler absolutt alt som gjør musikk verdt å høre på. Daft punk er jo tøff musikk da! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg er sjokkert over at ingen har nevnt Queen - We Will Rock You (stadionrock på sitt aller verste). Dette er sangen som får Spice Girls til å høres talentfulle ut. Opus - "Life Is Live" er også noe av det aller, aller verste som noensinne har blitt laget. Komponisten av den sangen hadde jeg helst sett blitt sendt til de dypeste kullgruvene i Turkmenistan. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Helmut Lotti. At noen i det hele tatt har tørt å sette label-navnet sitt på den dritten er utenfor min fatteevne. Nå har'n begynt å synge Elvis! Også fikk jeg spørsmål fra ei i slekta om jeg ikke kunne kjøpe skiva til henne!! NEI!! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Pizza av bandet til fysikklæreren min.... http://www.jubalon.net/pizza.mp3 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Allt av SOAD Det er det værste jeg har hørt! Hør på teksta a, de er javla dype... Skaff deg smak pokemon boy... | En ava sangene dems | | / Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 avril lavigne live... generelt Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 var vel kanskje Hampenberg med ducktoy! og en som skriker VÆRRE er nelly furtado da! uusj *kvalm* Lenke til kommentar
eught Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 David Guetta - Atomic Food. Hele låten er det samme samplet i bakgrunnen og eneste han gjør er å ramse opp utallige typer mat og drikke. Lenke til kommentar
555 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 En remix av Rosa Helikopter som heter Lyseblå Volvo og er laget av noen norske idioter som prøver å synge svensk Hadde du giddi og maila meg den? Må bare ha en kødde sang til... Den kan lastes ned på harryfaktor Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Pizza av bandet til fysikklæreren min Den var jo tøff Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Tøff og tøff fru john... Syns det hørtes ut som en av banda jeg hadde når jeg var 7-8 år... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 aaron carter - uptown girl.....grøss! Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 De sangene som går på es-tv (evangelisenterets tv-kanal ) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Den forferdelige møkka-"sangen" til Missy Elliot. Det er jo ikke engang en sang. Den er bare dårlig... den som liker sånne ting burde bli "low level formated with extreme prejustice" !! Er det den jeg tror, er den helt forferdelig. Som du sier, det kan ikke kalles en sang engang. En fra klassen hadde tatt den med i musikktimen en gang. Den timen hørte vi kun på rapp, og eminem var nydelig i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg