Gå til innhold

Dårligste sangen du noen gang har hørt

ChalStye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste som spilles på Radio 1 her i Bergen er helt klart i bunnsjiktet når det gjelder musikalsk og kunsterisk verdi. Men for mitt vedkommene er det særlig èn låt som har hevet seg over (evt. senket seg under) alt annet, til og med "Las Ketchup:" Anastacia - Paid my dues.

Hver gang jeg hører de motbydelige vrælene ("PÆÆÆÆÆÆÆÆÆID MAAAAAAAAI DUUUUUUHUUUUUUHUUUHUUUS!") fra den hurpa der får jeg seriøst lyst til å grave ut mine egne trommehinner med et stykke rusten ståltråd og fylle igjen tomrommene med hurtigtørkene sement. Jeg vurderer å vie resten av livet mitt til å spore opp folka bak hennes platekontrakt og få dem drept ved anal voldtekt utført av en stamme syfilistiske pygméer som praktiserer dødelig genital piercing.

Sangen er også en stor løgn. Hvis det mot formodning finnes et helvete kommer hun til å brenne LENGE for den dritten der.

Lenke til kommentar
Jeg husker for en tid tilbake ble noen låter fra "Daft Punk" spilt..... Yuk! Blir kvalm når man hører stemmen til sanghomoen vrir seg pga. av alle syntheffektene... Høres ut som han har pissa på en høyspenttransformator!

Jepp, glemte Daft Punk... det er musikk som mangler absolutt alt som gjør musikk verdt å høre på.

Daft punk er jo tøff musikk da! :woot:

Lenke til kommentar

Jeg er sjokkert over at ingen har nevnt Queen - We Will Rock You (stadionrock på sitt aller verste). Dette er sangen som får Spice Girls til å høres talentfulle ut.

Opus - "Life Is Live" er også noe av det aller, aller verste som noensinne har blitt laget. Komponisten av den sangen hadde jeg helst sett blitt sendt til de dypeste kullgruvene i Turkmenistan.

Lenke til kommentar
Den forferdelige møkka-"sangen" til Missy Elliot. Det er jo ikke engang en sang. Den er bare dårlig... den som liker sånne ting burde bli "low level formated with extreme prejustice" !!  :grumpy:

Er det den jeg tror, er den helt forferdelig. Som du sier, det kan ikke kalles en sang engang. En fra klassen hadde tatt den med i musikktimen en gang. Den timen hørte vi kun på rapp, og eminem var nydelig i forhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...