Petrvs Romanvs Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Life is life med Opus, den gjør meg suicidal. javisst, den suger. Men har du hørt den versjonen med Laibach? Den er fet Den er drittkult, så apatisk synging av en gla' sang har jeg sjelden vært borti. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det er så mange verste sanger at dette blir umulig. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det er så mange verste sanger at dette blir umulig. Sant nok... men det er alltid visse låter som tar kaka... hvis man utelukker sangkategorier som Country/punk/og nymotens drit som Røyksopp.... F4ENS ÆSJ! Lenke til kommentar
bel Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 En klar kandidat er "Here comes the coastgard" med Tennis. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ole ivars - KOngen av camping plassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 kanskje den sangen som heter "Erase and Rewind" (aner ikke hvilken artist), men den er oxo helt forferdelig... Slitsomt.... Cardigans Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ole ivars - KOngen av camping plassen ØØØØØY denne sangen som starter slik: ... / Nei, så tjukk du har blitt / Nå har du jaggu meg lagt på deg litt! / Før var du tynn som en høvelflis / Nå har du blitt tjukk som en julegris /... er da verdens beste sang Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ole ivars - KOngen av camping plassen ØØØØØY denne sangen som starter slik: ... / Nei, så tjukk du har blitt / Nå har du jaggu meg lagt på deg litt! / Før var du tynn som en høvelflis / Nå har du blitt tjukk som en julegris /... er da verdens beste sang Ingen tvil! Har den som ringetone Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hmm.. den mest irriterende sangen må vel være Destiny's Child med Survivor, å herreguuud den sangen går meg på nervene, roper og skriker i et! Dårligste... hmm... den må jeg tenke mere over Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det må vel være fuglesangen ,..eller fugledansen eller hva den nå heter...om man kan kalle det sang da.... Helt forferdelig å høre på. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Headshot"]Hmm.. den mest irriterende sangen må vel være Destiny's Child med Survivor, å herreguuud den sangen går meg på nervene, roper og skriker i et!Dårligste... hmm... den må jeg tenke mere over Enig... slitsomme sanger der folk bare skriker er forferdelig Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg misliker generelt boybandmusikk (homopop), og Rosa helikopter er selvfølgelig inkl. på min hatsliste! Jeg husker for en tid tilbake ble noen låter fra "Daft Punk" spilt..... Yuk! Blir kvalm når man hører stemmen til sanghomoen vrir seg pga. av alle syntheffektene... Høres ut som han har pissa på en høyspenttransformator! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg syns DJBalloon-Tecno Rocker er verdig en plass her... Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 En remix av Rosa Helikopter som heter Lyseblå Volvo og er laget av noen norske idioter som prøver å synge svensk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 En remix av Rosa Helikopter som heter Lyseblå Volvo og er laget av noen norske idioter som prøver å synge svensk Hadde du giddi og maila meg den? Må bare ha en kødde sang til... Straydog: Nei det er helt feil sang... jeg har upploada den KOngen av camping plassen Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Westlife A1 backstreetboys britney spears las ketchup destiny child osv BARE REN FAEN SKAP POD Nickelback Howard shore ( manneb bak musikken til LOTR) Klovner i kamp Eminem det er MUSIKK!!!!!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Allt av SOAD Jenny Jensen Heidi Hauge og Liv Marit Wedvik Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Og vinneren er........Hampenberg - With Some Class Den verste jeg har hørt ihvertfall! Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Tror jeg har tenkt nok nå.. hehe, tror den verste sangen jeg vet om er Limp Bizkit med Rollin' ojj ojj ojj ojj den sangen er gruuuuuusom, hjerneløs profittpropaganda! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg husker for en tid tilbake ble noen låter fra "Daft Punk" spilt..... Yuk! Blir kvalm når man hører stemmen til sanghomoen vrir seg pga. av alle syntheffektene... Høres ut som han har pissa på en høyspenttransformator! Jepp, glemte Daft Punk... det er musikk som mangler absolutt alt som gjør musikk verdt å høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg