TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hva slags musikk liker dere? Syntes jeg trengte å opprette en eget emne. Alle sjangere tillat. Om musikk siden jeg ikke ser at det er her fra før i forumet.^^ Endret 7. januar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Er det noen Techno fans der ute? Endret 7. januar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror denne tråden hører hjemme under Musikk i stede. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Finner ikke musikk jeg... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finner ikke musikk jeg... Det er bare å trykke på Musikk i innlegget mitt, det er en link til den seksjonen. Men sånn generell musikk prat foregår her Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Siden det finnes et utall antall tråder for ulike sjangre, anbefalingstråder, m.m., samt at denne tråden er feilpostet og at emnetittelen bryter med tre-ords-regelen, så stenger jeg denne. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg