abbor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva om lokket hadde hatt en programerbar universalfjernkontroll, med styring for de mest vanlige funksjoner for et A\V system. F.eks volum, kanalvelger etc hadde spart endel plass på bordene mine... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Artig produkt, om enn noe dyrt. Men regner med det kommer andre varianter etterhvert. AtW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Igjen gir Logitech norske forbrukere en stor lang finger. Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Denne må vel være genial til bruk opp mot PS3?Noen som har sjekka at det fungerer? Ifølge logitech sine sider støtter det PS3: http://www.logitech.com/index.cfm/keyboard...48&cl=no,no SystemkravPC med Windows® XP eller Windows® Vista™ Usb-port Dette produktet er kompatibelt med PLAYSTATION®3. Skal garantert ha dette til htpcen min som kommer i posten i morgen Men det står ikke noe om man er nødt til å bruke dongelen på ps3 også? Skulle gjerne brukt til både HTPC og PS3 samtidig... -Ole Kristian Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Går nok dessverre ikke ann å koble den til 2 forskjellige source f.eks ( ps3 og pc ) man må nok koble hver gang for hver ting man vil bruke den til ! Lenke til kommentar
MgrBuddha Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikke vi samme alfabet som danskene da? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Har ikke vi samme alfabet som danskene da? Joda, bare at et par av tastene (ø og æ) er byttet om for å være vanskelig. :o Kanskje noen andre små forskjeller med liten betydning og. Endret 8. januar 2008 av joebush Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 {[]]} og slikt er også forskjøvet om jeg ikke tar helt feil. dette er knapper i alle fall jeg bruker ofte, så dansk er ikke akutellt for meg i alle fall. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jess, endelig et tastatur med lokk. Dette er akkurat det jeg trenger i bilen! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmmm, dette så interessant ut. Har mediasenter selv, er ikke alltid like kult å ha fullsize tastatur/musematte+mus på stuebordet. Men BT, vil dette funke opp mot spillkonsoller da? Bør vel i teorien være mulig? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spent på touchpad'en, hvis den fungerer akkurat som en vanlig touchpad på bærbare PC-er så er dette et "må ha" produkt for min del! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bilde spam Ser jo bra ut om ikke annet. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det lokket trur jeg blir å fjærne ganske kjappt, hvis jeg kjøper en sånn Lenke til kommentar
PlatypusPedersen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Går nok dessverre ikke ann å koble den til 2 forskjellige source f.eks ( ps3 og pc ) man må nok koble hver gang for hver ting man vil bruke den til ! Clicky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå