nalle Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 eg var på eit lan for nokre vere sidan. å då hadde eg side døra oppe på kabinette for bedre kjøling. og når eg kom heim fra lane så fant eg ut at eg hadde mysta lomeboka mi med 600 gyldendaler, og eg lette og lette i evigeta uten å finne den så til slutt var konklusjonen at den hadde blitt stjelt å i dag fant eg lomeboka mi igjen inni kabinette!!! :oops: :oops: :oops: har dere klart å prestert noko lignande? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 klarte å miste klokka jeg lette og lette helt til mamma fant den ved siden av pc skjermen min :oops: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Glemte mobilen min en dag og eg lettet lenge etter den men flere mnd senere fant eg den mellom sofa putene. Ikke så morsomt men........ Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 PC'en er da et ålreit pengeskap ? På TG ifjor la jeg lommeboka under lydkortet ... ikke en sjel ville vel tenkt på at det under et schwææært SoundBlaster AWE32-kort lå en liten søt lommebok ? + at det var litt spennende hver gang å sjekke om jeg kunne få ut lommeboka uten å kortslutte hele pc'n ... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg fant 4 AA batterier etter forrige lan... Fant de i går, og lanet var ferdig for 2 uker siden... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg har faktisk klart å lete i flere minutter etter et pillebrett, som jeg etterhvert fant stående i tastaturet!! mens de støttet seg til F5, F6, F7 og F8.. :oops: kjekt å ikke klare å finne ting som står bokstavlig talt rett foran nesa på seg alså.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg fant igjen tobakkspungen min mellom cd-romen og cd-brenneren min en gang, leita som en gal etter den Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 kunne jo hatt casemodda et kabinett slik at det hadde plexiglass, nenlys og såklart et mynt hull på toppen...fylle opp med penger og stille ut verre med temperaturen da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå