gtamann Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hei har nå sittet fast i dette spillet en dag nå og jeg kommer ikke bare videre! har akkurat ferdig med oppdraget House Call. og nå skal jeg få et nytt et men, jeg får aldri det, har fått nok respekt til å unlocke et nytt et men jeg får ikke det opp! hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 kunne gjerne hatt hjelp med dette! får ikke det nye oppdraget! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har nettopp spilt gjennom SR og hadde ingen problemer med at oppdrag ikke kom opp. Sikker på at det ikke er et Stronghold du ikke har tatt? Endret 7. januar 2008 av Saiko Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) ja det er jeg 100% sikker på! Endret 7. januar 2008 av gtamann Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og du har sjekket kartet? Dette oppdraget kommer vel ikke i kirken, men heller et sted i omegn. Evt. så har du kanskje ikke nok respekt til å få oppdraget? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 respekt har jeg nok til å få nytt oppdrag. har sjekket på mappet og ingenting der. hjelper det å kjøpe nytt spill? ingen rip på cden som jeg har sett Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, hvis du kjenner noen som har spillet kan du kanskje låne plata og teste? Jeg klarer ikke helt å se at det skulle ha noe å si, men hvem vet. Et (kjipt?) alternativ er å starte fra nytt igjen, ta alle los carnales-missions og sjekke om det samme skjer igjen. Et annet alternativ er å spille andre missions eller ta activities som du ikke er ferdig med og se om det skjer noe neste gang du får "åpenbar respekt". Med det tenker jeg på det fremgangsmeteret som kommer når du fullfører f.eks. en activity level. Er forresten House Call det missionet som avslutter med at hissigproppen hopper ned fra balkongen? Da jeg tok missionet drepte jeg fyren før jeg gikk inn i huset, men han levde fortsatt da cutscenen kom Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 ja house call er det missionet der jeg skal dra til en mansion og drepe han fyren men han flykter unna. skal starte spillet på nytt noe som er veldig dumt! jaja sånn går det! sier ifra hvis det skjer igjen. takker for hjelp til denne gang! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er nok ikke noe feil med plata di. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kommer ikke no flere los carnales missions her heller.. Har ikke fullført allt annet doh.. så er vel derfor. Men har fortsatt med rollerz etterelaent.. de jævla triadefolka (blå) Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Vel nå plutselig kom jeg på neste oppdrag! men nå kommer jeg ikke på neste, vedig rart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå