tacomodo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ærlig talt, folkens, Akam var en av de første i Europa som fikk leke med dette. Casio var innom oss med prototypen i november, tror jeg det var, og vi skrev også om det da vi fikk lov til å slippe siste nyhetene om det i begynnelsen av januar. Edit: http://www.akam.no/artikler/casios_raaskin...rkelighet/45428 Er vel ingenting å ærlig-talt'e for det? Virker som om begge innleggene var myntet på at dagbladet ikke var "verdige" nok, men at de kanskje gir litt mer exposure så dermed fikk de den foran dere. Ikke så kjapp med konklusjonene Endret 5. mars 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
Svartbein Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser at dette kameraet er tilgjengelig i flere butikker nå. Men jeg klarer ikke å finne noen uavhengige tester av det på nettet. Noen som har kommet over noe slikt? Lurer ganske enkelt på om det tar bra bilder når man ikke trenger 1200 fps Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Førstemann som finner en test bør få en premie! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fyrsteinntrykk, men ingen grundig test: http://www.digitalcamerainfo.com/content/C...eview-17027.htm Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Virket ikke så veldig lovende utifra kommentarene i prisguiden å dømme... Hadde håpet dette skulle bli kameraet for meg med gode stillbilder, god video og mange fiffige løsninger Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Virket ikke så veldig lovende utifra kommentarene i prisguiden å dømme... Hadde håpet dette skulle bli kameraet for meg med gode stillbilder, god video og mange fiffige løsningerDet har vel ligget i kortene hele tiden at dette er et HS-kamera, med mulighet for videoopptak og stillbilder til en nokså hyggelig pris. Skal du ha gode stillbilder, vil de fleste semikompakte kameraer gi deg bedre kvalitet, og skal du ha video vil de fleste videokameraer i segmentet over det aller billigste gi deg bedre kvalitet. Du kjøper dette kameraet fordi du vil ta HS-video, ingenting annet. De andre egenskapene får du på kjøpet uten at de er overveldende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg