Dan-Levi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hei, her er en ny fansite for World of Warcraft Har akkurat starta men har allerede masse informasjon innenfor Professions, Classes, Talents, Addons (Nedlastinger også). Har også Faq's Guides +++ Masse mere vil komme men nå tregs det bare flere brukere så tenkte jeg skulle annonsere litt her. Stikk innom og ta en titt Edit: Oj, kanskje greit og huske linken også! Masse nytt lagt til! Nå har siden også tutorials for photoshop og 3ds max for de av dere som er interessert i det. Endret 9. januar 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Linken fungerer ikke Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Linken fungerer ikke Link er lagt til, tenk at jeg glemte linken :!: Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Norcraft har skifta navn og utvidet! Vi har nå utvidet og skifta adresse+navn på siden våres. Du finner den nå her: WoWCrawler Masse nytt har blitt lagt til og mer kommer. Stay Tuned! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er dette et realt gledesutbrudd, egentlig? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ja det synes jeg siden jeg har gjort absolutt alt på siden :!: Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 wow suger! gleder med til age of conan! Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 wow suger! gleder med til age of conan! Det er din mening! Jeg syns wow er kult, man må bare ha interesse for det! Akkurat nå er sia nede, huseieren min fikk gjort ett eller annet med linja, det er kjipt! For de av dere som vil være med i den nyskapte communityen så er sia oppe igjen i morra ved ettermiddagstider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå