Gå til innhold

Mange dårlige spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solid, må nok avkrefte teorien din, hater det spillet men digger Hotell Cæsar. Hotell Cæsar må være det mest teite jeg noen gang har sett, bortsett fra Passions og Glamour da. :roll:

Vel, i disse krigstider som har pågått lenge så er det ikke rart at spillutviklere går for slike spill når det hele tiden er snakk om slikt. Pang pang, terrorister, redd verden og vær helt. Passer perfekt til stereotypene i USA vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Nei, se og finn deg et annet spill med litt mer intelligens lagt inn programeringen, slik som UT 2k3 eller Starcraft. Da kan det faktisk bli litt moro å spille LAN-spill :p

Tror ikke du trenger å si til evil_snowman at Starcraft er bra. Han har et lite rykte på seg her på forumet der han RULER ( :shrug: ?) i det spillet! :wink:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Solid, må nok avkrefte teorien din, hater det spillet men digger Hotell Cæsar. Hotell Cæsar må være det mest teite jeg noen gang har sett, bortsett fra Passions og Glamour da. :roll:

Vel, i disse krigstider som har pågått lenge så er det ikke rart at spillutviklere går for slike spill når det hele tiden er snakk om slikt. Pang pang, terrorister, redd verden og vær helt. Passer perfekt til stereotypene i USA vil jeg tro.

Det er litt sånn tenåringsmentalitet over det "Åh, en Hummer! KUUUULT!".

Lenke til kommentar

"Digger Hotel Cæsar" "Hotel Cæsar må være det teiste jeg noen gang har sett"

Javel?

Lenke til kommentar

blæhhh, d kommer mye råttninger ut nå for tiden men en del bra også. spillene nå er enten dødsdårlige enere eller flotte oppfølgere og expansioner.

ikke så mange litt gode spill kommer ut nå. enten gidder de ikke å legge noe arbeid i spillene eller så satser de alt for å få en bestselger

Lenke til kommentar
Solid, må nok avkrefte teorien din, hater det spillet men digger Hotell Cæsar. Hotell Cæsar må være det mest teite jeg noen gang har sett, bortsett fra Passions og Glamour da.  :roll:

"Digger Hotel Cæsar" "Hotel Cæsar må være det teiste jeg noen gang har sett"

Javel?

Dobbelmoral...

Lenke til kommentar

Har på følelsen av at utviklerne begynner å gå tom for ideer på nye og gode spill. Desperate forsøk på å lage noe nytt og grensesprengende. Men jeg tror vi som spiller begynner å bli kresne også. Jeg er ekstrem. Hadde gledet meg til gangland. Testet demoen, men fikk avsmak med en gang... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...