Gå til innhold

Mange dårlige spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvor mye Bush har betalt Infogrames for det prosjektet der.... :lol:

han har vel kjøpt opp hele Infogrames..

men nå skal jeg ikke begynne og si min menning om Bush og USA, vil fort bli stemplet mentalt ustabil, gal, og fanatiker, ekstremist, terrorist og ende opp på

Top 10 Most Wanted Terrorists lista til Bush...

Lenke til kommentar
han har vel kjøpt opp hele Infogrames..  

men nå skal jeg ikke begynne og si min menning om Bush og USA, vil fort bli stemplet mentalt ustabil, gal, og fanatiker, ekstremist, terrorist og ende opp på  

Top 10 Most Wanted Terrorists lista til Bush...

Hehe :D Nei, det skal ikke så mye til i disse dager. Jeg er enig i at det er for mange drittspill som er ute å går. Jeg har nettopp prøvd et spill som kunne ha vært laget for mennesker med sterke psykiske, og mentale problemer. Nok et patetisk spill fra Amerika..

Lenke til kommentar
slike spill er altfor gøye på lan, screenshotsene minner litt om recoil som jeg likte ganske godt. noen som har funnet demo? jeg finner ikke.

Hvordan kan man like slike spill? Det er selvfølgelig gøy å spille over LAN, men det er ingen vits å spille hvis man bare spiller møkkaspill? Nei, se og finn deg et annet spill med litt mer intelligens lagt inn programeringen, slik som UT 2k3 eller Starcraft. Da kan det faktisk bli litt moro å spille LAN-spill :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...