lubb Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Nå begynner det å komme skummelt mange teite spill, se her foreksempel: http://www.infogrames.net/games/humvee_ass...ault_pc_action/ Synest dere ikke dette her bare begynner å bli litt trist? Skal du lage ett spill, så lag et som kanskje har en sjangs. Uff Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Forbanna propeganda fra USA, Teen rateing også, regner vel med og få suportere om spillet faller i smak, brenn Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Lurer på hvor mye Bush har betalt Infogrames for det prosjektet der.... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Lurer på hvor mye Bush har betalt Infogrames for det prosjektet der.... han har vel kjøpt opp hele Infogrames.. men nå skal jeg ikke begynne og si min menning om Bush og USA, vil fort bli stemplet mentalt ustabil, gal, og fanatiker, ekstremist, terrorist og ende opp på Top 10 Most Wanted Terrorists lista til Bush... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Nå ble jo America's Army veldig populært i USA, da. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Nå ble jo America's Army veldig populært i USA, da. hehe, er skremmendes:) skal tilstå at jeg selv likte spillet, men , ugh Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 han har vel kjøpt opp hele Infogrames.. men nå skal jeg ikke begynne og si min menning om Bush og USA, vil fort bli stemplet mentalt ustabil, gal, og fanatiker, ekstremist, terrorist og ende opp på Top 10 Most Wanted Terrorists lista til Bush... Hehe Nei, det skal ikke så mye til i disse dager. Jeg er enig i at det er for mange drittspill som er ute å går. Jeg har nettopp prøvd et spill som kunne ha vært laget for mennesker med sterke psykiske, og mentale problemer. Nok et patetisk spill fra Amerika.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 er det noen demo til spillet? så litt kult ut. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Vær så snill å si at du kødder. du kan da ikke mene at det spillet så kult ut? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 slike spill er altfor gøye på lan, screenshotsene minner litt om recoil som jeg likte ganske godt. noen som har funnet demo? jeg finner ikke. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 slike spill er altfor gøye på lan, screenshotsene minner litt om recoil som jeg likte ganske godt. noen som har funnet demo? jeg finner ikke. TAKK DU MINNET MEG PÅ RECOIL!! **kjøpe** Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 slike spill er altfor gøye på lan, screenshotsene minner litt om recoil som jeg likte ganske godt. noen som har funnet demo? jeg finner ikke. Hvordan kan man like slike spill? Det er selvfølgelig gøy å spille over LAN, men det er ingen vits å spille hvis man bare spiller møkkaspill? Nei, se og finn deg et annet spill med litt mer intelligens lagt inn programeringen, slik som UT 2k3 eller Starcraft. Da kan det faktisk bli litt moro å spille LAN-spill Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 trenger ikke være så veldig avansert spillene bare de er gøye, www.kungfuchess.com der er sjakk i en ny variant, utrolig digg å spille men ikke så veldig avansert. Lenke til kommentar
Smart-Azz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Skjerp dere Fyyyy det så jo ganske rått ut dahh Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hehe, jeg tror ikke Otto Jespersen likte det så veldig godt Lenke til kommentar
lorra Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er jo ganske så trivelig.... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ser dritfett ut det her da! (Jeg kødder ikke) Digger HumVee`er.... "Continue the chase on foot into terrorist hideouts... " *digger søpleaction* Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Fy faen! Dette spiller er meget dårlig for å si det på en snill måte.. :S Skaff dere et liv.. Det er mitt tips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå