jonas_blomster Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, vurderer å gå til kjøp av en ny TV til rommet. Lurer på hvilket typer dere anbefaler, ser etter enten 37" eller 42", helst 42" (sitter da ca 3-3,5m fra skjermen) Jobber på en elektrobutikk, så har tilgang til innkjøps priser, men har hørt at noen har likevel skaffet seg billigere over nett.. Skal komme med hva prisene ligger på etter å ha sett meg om på jobben. Går mest i LG på jobben. Det jeg ser etter er god kvalitet, full HD (skal også brukes sammen med PCen) og ikke altfor dyr (ca 10 000.- klassen) Så hva anbefaler folket på forumet? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg anbefaler deg å prøve på rett del av forumet, sikkert flere som har peiling, og kanskje noen som har svart allerede? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=345 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, sorry. Så at flere hadde stilt lignende spm, så tenkte ikke på at vi hadde et eget sted for sånt. Takk for tipset Denne posten kan da stenges, så lager jeg en ny der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå