øl_i_tastaturet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg har konstant badetiss. Er dette normalt? Eg bor i Stavanger, men har ikkje hørt om andre som har det?På forhånd takk for hjelpen. Du mener det er mest sansynlighet for å få badetiss i Stavanger?Jeg hadde lyst til å dra til den byen, men nå er jeg ikke helt sikker lenger. Jeg lo Endret 7. januar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har du ikke badet før eller? Utstyret krabber jo nesten inn igjen.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Som en svarte i originaltråden: Det er når vannet er så kaldt at pungen din skrumper sammen og blir hard og du sliter med å finne igjen stasen. Den gjemmer seg. Endret 7. januar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 oja.. ha..ha..............ha tok den ikke jeg O.o Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) oja.. ha..ha..............ha tok den ikke jeg O.o Skjøner du den ikke enda? Kanskje det er fordi du har konstant sånn tiss, så det blir ikke no forskjell når du bader Morsomt gullkorn Endret 7. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Badebernt som vi pleide å kalle det Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha! Badebernt? haha! :!: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jepp, stammer egentlig fra den tiden jeg hadde en liten plastdukke av Bernt (bernt and ernie) og hadde denne med meg når vi badet. Så ble det bare til badebernt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahaha, den var litt bra :!: Forklaringen til Anaxyd tok helt av den å Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her kaller vi det "innovertiss". (Badetiss brukes og) Badebernt? haha, enda bedre en badetiss! :!: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eller bare mikrotiss. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Badetiss er når lille general er så innlemmet i resten der nede at du må skrive "bø" på tommelen og stikken den i rompa for å skremme lille general frem slik at du får tisset. Det er badetiss det. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 µPenis Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Her kaller vi det "innovertiss". (Badetiss brukes og) Badebernt? haha, enda bedre en badetiss! :!: Innovertiss er noe jenter har. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 µPenis haha! :!: Det nye nedlastningsprogrammet MikroPenis; det tar LITEN plass! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 µPenis haha! :!: Det nye nedlastningsprogrammet MikroPenis; det tar LITEN plass! Bill Gates oppkalte jo MicroSoft etter junioren sin Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Helt klart, er ikke tvil om det! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje jeg skal starte ett firma og oppkalle det etter junior? HugeHard i motsetning til MicroSoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå