Gå til innhold

Nokia N82 eller N95 8gb ? ?

Anbefalte innlegg

Skal ha en ny tlefon som jeg ta bilder med og høre på musikk, og kansje se litt film på.

Men klarer ikke å besteme meg for hvilken jeg skal velge, noen tips??

Hvilken er best??

PS: Noen som vet hva maks minne er på N82 med minnebrikke?

Hilsen Fredrik

MAC SUGER!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

maks minne på N82 er 8 gb. Har hatt telefonen siden jul, og kan uten tvil anbefale den, har ikke noe vondt å si om den så langt. den er også billigere og mindre enn N95. med n82 får du også linsedeksel og ikke minst xenon blits som er et must om du skal få tatt noen bra bilder under dårlige lysforhold. eneste fordelen med N95 8gb, er den store skjermen, som er praktisk å ha hvis du bruker mobilen mye til å se film og sånn, selvom oppløsningen 320*240 kan bli litt i d laveste laget for en så stor skjerm. tastene til N95 er også litt bedre, er ikke noe gærnt med de på N82, men N95's taster er veldig gode. men dette kan du finne ut av i en butikk. men hvis du ikke bruker mobilen til film og sånn er N82 det klart beste valget :grin:

Lenke til kommentar
PS: Noen som vet hva maks minne er på N82 med minnebrikke?

Største SD-micro kortene i nettbutikkene er 8 GB. Den skal støtte opptil 32 GB om/når slike kort kommer på markedet. (SDHC tror jeg standarden heter).

Innvendig er de to modellene nesten identiske. Forskjellen ligger i hovedsak i formfaktoren samt de detaljer som "LP-mobile" har ramset opp. Du bør prøve litt i butikk. Taster og skjerm kan bety mye for brukeropplevelsen. Synd om du skulle hate tastene på din nye mobil.

Jeg har forøvrig N82 selv og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...