Nemesis90 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja dette er ikke riktig sted og putte det, men fant ikke noe bedre sted, lurer bare på om noen vet om et program som fjerner mapper uten og få error som jeg gjør i windows, er en mappe jeg gjerne vil ha bort, men det står at den ikke kan leses osv.. viste om sånne programmer før, men har helt glemt hva de heter.. noen tips? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, du postet feil. Programmet du leter etter heter Unlocker, og kan lastes ned fra www.download.com Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 syns det ikke ser ut til og funke på XP 64 bit, får ikke opp den "unlocker når jeg høyre klikker på mapper.. som alle prater om Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 det er Erroren jeg får opp.. virker som at hardisken ikke kjenner igjen mappen eller at den er slettet allerede :/ bah.. vil ha den vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå