Gjest leimeg Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei. Skriver som gjest fordi dama er bruker på forumet. Skriver denne posten for å få noen råd, det er slik at jeg er sammen med en dame og nå etter 3 år sammen har hun fått for seg at hun har lyst på en pause, og at hun har mistet følelsene sine for meg (altså hun elsker meg fortsatt, bare ikke like sterkt) Hun sier at hun fortsatt elsker meg. I det siste så har hun vært skikkelig usikker. Plutselig så vil hun slå opp, så vil hun ha en pause, så har hun lyst å bo med meg igjen. Er skikkelig usikker på hva hun mener. Dette er et forhold som har vart i 2 år, og jeg har utrolig store følelser for hu. Vi er begge 21 år gamle. Har dere noen råd, har tenkt på å bare slå opp med hu, men synes det er leit å slå opp med noen man elsker så høyt. Men på en annen side så må den kjærligheten også være gjensidig Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Pass på å ikke bli "brukt". Pause er ikke akkurat et godt tegn. Kanskje du bare skal gjøre det slutt og gå din egen vei? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 At pause fører til en bedring i forholdet er vel ekstremt sjeldent. Langt oftere tror jeg det er begynnelsen på bruddet, en myk/forsiktig/feig måte å starte prosessen det er å slå opp på. Trist men leit, er det min erfaring med "pauser". "og nå etter 3 år sammen" "Dette er et forhold som har vart i 2 år" Snakker vi om to forskjellige damer/forhold her? Lenke til kommentar
Gjest leimeg Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 takker for svar.. nei bommet bare på tasten:) har vært sammen i 2 år ^^ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Forklar at du elsker henne og gi henne den tiden hun trenger. Ikke mas og ring ned døren hennes. Ender det med at hun vil gå videre så er det gjerne det beste for begge. Vil du forsette livet ditt sammen med noen som ikke ser noe framtid med deg? Lenke til kommentar
Gjest leimeg Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja får bare se hva tiden kommer til å bringe. Lar hun ta den tiden hu trenger. Takker for alle svarene. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 finn en ny leke mus, blir lei av den samme dritten ette 3 AR Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Höres ut som om dere har ganske store problemer egentlig. Men en ting som dere kanske ikke har värt flink til er og finne på nye ting og bruke til på forholdet? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Joda_* Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, jeg og dama har vært sammen i litt over 3år nå. Vi har hatt noen pauser. Og det jeg kan si deg er: Elsker du dama, hold fast ved henne til du ikke kan lengre, da er i alle fall din samvitighet ren. Dessuten kommer du til å bli knust etter bruddet, helt Jævelig!!! Og hvis det ender med pause, så finner dere tilbake til hverandre hvis det er ment to be. Det er i alle fall min mening. Lykke til. Leit at du er i den situasjonen. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hvis du virkelig vil ha henne så kan du finne ut om det er noe hu vil du skal forandre deg på eller hvis du vet noe hu liker godt så kan du gjøre det. Jeg har nettopp gått ut av et 2 år langt forhold selv og bruddet starta med en "pause". Som var mer enn test om hu savna meg eller ikke. Jeg "klarte" testen, men hu gjorde det slutt et par uker seinere allikevel. Og skal jeg være helt ærlig så er det noe av det bedre som har skjedd meg. Ja, jeg var knust der og da, men nå har livet mitt begynt føler jeg. Før hadde jeg 2 halve liv. Ett hos hu og ett med skole og venner. Nå har jeg ett helt. Og den oppførselen hu har nå gjør meg veldig glad for at jeg ikke er med hu lenger for hu er ikke noe jeg ville vært sammen med Pauser er sjeldent bra. Min mening om det har alltid vært at det enten er en feig måte for å slå opp på eller et forsøk på å gjøre et brudd lettere for den andre. Så prøv alt du kan for å beholde hu hvis det er det du vil, hvis ikke så gi a tid og la a savne deg. Og savner a deg ikke så er det kanskje for det beste? Uansett så ønsker jeg deg/dere lykke til Endret 9. januar 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
Gjest leimeg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tusen Takk for mange gode råd. Utrolig greit å høre hva andre har opplevd når det gjelder denne type situasjon. men igjen takk Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tusen Takk for mange gode råd.Utrolig greit å høre hva andre har opplevd når det gjelder denne type situasjon. men igjen takk Og ikke glem at vær sak er helt egen så hva vi andre her har opplevd kan være noe helt annet enn det du opplever/kommer til å oppleve Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) visst du ser at forholdet nærmer seg slutten så gjør det slutt før hun gjør det.. det er det mest modene å gjøre, og du slipper å føle deg som dritt etterpå.. Endret 9. januar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 visst du ser at forholdet nærmer seg slutten så gjør det slutt før hun gjør det.. det er det mest modene å gjøre, og du slipper å føle deg som dritt etterpå..Her kan jeg dessverre ikke si meg enig. Men en må jo ta stilling til ogm det er noe og satse på. Det viktigeste er jo og se om dere har samme mål i livet eller om de kan fungere sammen. Om dette stemmer og dere liker hverandre men det ikke fungerer så bra på andre områder så må noe gjøres om du eller dere er villige. Det er fakstikst sånn at ett forhold krever arbeid og det må brukes mye tid på det. Om en tror at det ikke trenger tid så er dette feil (i 9 av 10 tilfeller). Lenke til kommentar
Gjest leimeg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da var det over, hun gikk fra meg. Utrolig leit, så nå sitter jeg her og tenker på hva faen jeg skal gjøre. Pokker as, den følelsen, at en person man elsker så høyt bare går fra deg. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da var det over, hun gikk fra meg.Utrolig leit, så nå sitter jeg her og tenker på hva faen jeg skal gjøre. Pokker as, den følelsen, at en person man elsker så høyt bare går fra deg. Utrolig leit å høre Som sagt så var jeg gjennom noe lignende for ca en måned sia. Kom deg ut med venner og prøv å være minst mulig alene. Det er jo alltids nok en fisk i havet du kan sjarmere i senk så dette går bare under som en av tinga du forteller unga dine om i 5 minutter Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trøst deg med tanken om at det finnes flere fisk i havet, og at den forjævlige følelsen du har nå vil gradvis forsvinne litt etter litt etterhvert som tiden passerer. Lenke til kommentar
Gjest leimeg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er mitt første forhold også, så dette er egentlig veldig nytt for meg. Men regner med at denne følelsen jeg har går bort. Takker for alle svar i denne topicen ^^ Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Face the facts. It's over. Og det finnes flere fisk i havet som er nevnt tidligere. Sorry to say. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå