EC Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hentet fra en tråd der en bruker hadde spammet forumet gjentatte ganger: At ingen kommer til å finne ut hvem han er kan jo denne personen håpe på. Hvorfor kan ikke dagens unggutter ha seg ut og se på damene i finværet istedet for å sitte inne og lage kvalm for andre mens jomfrudommen bare blir eldre og eldre... Slik går det kanskje i et samfunn hvor Johnny Knoxville kan bli helt... Utvalgt av Vidar Fagerjord. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hehe, det var virkelig et gullkorn det veldig deilig å være ute på denne tida forresten... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 mens jomfrudommen bare blir eldre og eldre... Hmm, etter det jeg har fått med meg blir den bare yngre og yngre! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 mens jomfrudommen bare blir eldre og eldre... Hmm, etter det jeg har fått med meg blir den bare yngre og yngre! w00t? Ihvertfall: Good one, yummy! Og muffinman... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå