Koopa Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg spilte Vanguard fra starten av men ga meg ved lvl 25 eller noe og tre characters..da ble det for mye bugs og for få folk. Men hvis folk sier det er blitt bedre så kanskje jeg begynner igjen =) Merket potensiale der. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg spilte Vanguard fra starten av men ga meg ved lvl 25 eller noe og tre characters..da ble det for mye bugs og for få folk. Men hvis folk sier det er blitt bedre så kanskje jeg begynner igjen =) Merket potensiale der. Snakka med masse folk som har kommet tilbake , 3 av serverene er medium populated . SOE har fiksa masse bugs og slikt Og Vanguard er det beste og nyeste fantasy onlinespillet atm , vertfall for meg Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bare vent til Tabula rasa du Mvh,fantomena Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 TB er da kommet ut? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Er noe spesielt med kampsystemet i Vanguard , helt rått. Fått tak i en GreatAxe til dvergen - han gjør dobbelsvingslag så elegant når han critter inn en kombo.Det ser FRYKTLIG vondt ut for motstanderen.Kanskje det kommer av lyden som hogger i kjøtt . Edit : litt elendig screenshot i grunn , klarte ikke fakke øyeblikket med den elegante svingen- han gjør 2 rotasjoner før han drar til motstanderen. Endret 13. januar 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vent til The Agency kommer til PS3, da slipper du grinding og slåssing ved trykk av 1,2,3,4. Her har du realtime slåssing og ett detaljnivå som er rimelig heftig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 The Agency er til PS3, og det er et MMOFPS... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Guildwars Nightfall Jeg spilte Guildwars Nightfall når det var i beta i fjor sommer. Utfra bildene er grafikken ekstremt mye bedre enn i Vanguard, men det er tross alt ikke det viktigste. Jeg synes Guildwars Nightfall ble litt ensformig og til tider vel vanskelig ved hvor rask man måtte være til å reagere med handlinger i kamp osv, samt at du døde meget fort i oppdrag/kamp om du ikke gjorde de rette tingene i kamp med en gang. men det hadde ekstrem apell på mange områder. Jeg var heldig og spilte sammen med en som hadde erfaring. EVE Online (her får du 14 dagers trial!) http://eve-online.com/ Er et spill som har slukt meg, jeg spiller ikke så mye om dagen fordi det er et meget tidkrevende spill, men jeg skiller hele tiden og bruker Evemon for å holde oversikt på skilling uten å delta i spillet. Jeg har 3 kontoer og 9 karakterer, hvorav en konto forløpig er satt på "suspend" for å minske pengebruke litt mens jeg ikke spiller. Vil du ha et avansert spill som samtidig gir en herlig atmosfære, et uendelig stort univers og megabra community er EVE Online virkelig spillet for deg. NB! Det har akkurat fått en megastor oppgradering av grafikk, selv om det hadde meget bra grafikk før. Nydelig grafikk og atmosfæremessig, men kan oppfattes noe tungt etterhvert men det er det som gjør det avansert og dypt. Lite fjortisser pga. sin dybde. Du vil uansett ikke merke at det er tungt for du rives med fra første dag og 14 dager går før du aner det. CCP står bak EVE Online og startet som noen få gutter fra Island som nå har blitt megastort og har en av verdens mest avanserte serverløsninger som plattform. PotBS http://www.burningsea.com/page/home Jeg har vært betatester for PotBS(Pirates of the burning sea) i 2 år med vekslende engasjement, og fulgt med på utviklingen siden 2002. Om du ønsker et dypt spill med en litt annen scene enn de fleste andre MMORPGS så er PotBS et must! Det lanseres faktisk allerede 22. januar i år Et spill jeg virkelig vurderer å ha som maingame en god stund. LotrO Jeg tok en trial av dette men det falt ikke helt for meg. Det ble for kjedelig å gå rundt og drepe de samme 3-4 skapningene overalt i adm ass. Andre Akkurat nå, som den gamle kællen jeg er som må bruke tiden riktig har jeg litt lyst til å prøve noen spill. - Har fått 3 trial nøkler til Tabula Rasa, skal testes så snart jeg har tid til å spille i strekk. - Kunne tenke meg en trial til Vanguard for å se om det er et spill jeg ønsker å kose meg litt med fremover. - Fury så meget bra og morsomt ut og er gratis, kanskje prøve. - AoC må prøves, men fikk meg ikke en Beta der. - Sword of the new world så interessant ut siden det er gratis. En side alle mmorpgs elskere må vite om er http://www.mmorpg.com. Her får man masse informasjon og trials man ellers ikke hadde sett. Endret 13. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Guildwars NightfallJeg spilte Guildwars Nightfall når det var i beta i fjor sommer. Utfra bildene er grafikken ekstremt mye bedre enn i Vanguard, men det er tross alt ikke det viktigste. Jeg synes Guildwars Nightfall ble litt ensformig og til tider vel vanskelig ved hvor rask man måtte være til å reagere med handlinger i kamp osv, samt at du døde meget fort i oppdrag/kamp om du ikke gjorde de rette tingene i kamp med en gang. men det hadde ekstrem apell på mange områder. Jeg var heldig og spilte sammen med en som hadde erfaring. Grafikken kommer dessverre ikke til sin rett på disse bildene. Jeg har både Guildwars og Vanguard og mener det er motsatt .Men smaken er som baken Vanguard , ved leirbålet Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 The Agency er til PS3, og det er et MMOFPS... Det er ikke en fast sjanger, du kan rollespille i The Agency også. Du lager din karakter og du er med på å forme historien akkurat som WoW. Eneste forskjellen er at spillet er realtime og du styrer personen din realtime kontra MMORPGs hvor du trykker 1,2,3,4,5,6 og grinder deg for å bli god i spillet. Isåfall er MMOFPS langt bedre enn MMORPG. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok that does it .. Jeg laster ned Vanguard nå .. Hvilken server skal jeg spille på? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Guildwars NightfallJeg spilte Guildwars Nightfall når det var i beta i fjor sommer. Utfra bildene er grafikken ekstremt mye bedre enn i Vanguard, men det er tross alt ikke det viktigste. Jeg synes Guildwars Nightfall ble litt ensformig og til tider vel vanskelig ved hvor rask man måtte være til å reagere med handlinger i kamp osv, samt at du døde meget fort i oppdrag/kamp om du ikke gjorde de rette tingene i kamp med en gang. men det hadde ekstrem apell på mange områder. Jeg var heldig og spilte sammen med en som hadde erfaring. Grafikken kommer dessverre ikke til sin rett på disse bildene. Jeg har både Guildwars og Vanguard og mener det er motsatt .Men smaken er som baken Vanguard , ved leirbålet Får jeg testet Vanguard så kanskje synet endrer seg. Noen som vil byttelåne en Tabula Rasa trial nøkkel mot en Vanguard trial? Endret 13. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok that does it .. Jeg laster ned Vanguard nå .. Hvilken server skal jeg spille på? Er endel norske på Halgar serveren Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 The Agency er til PS3, og det er et MMOFPS... Det er ikke en fast sjanger, du kan rollespille i The Agency også. Du lager din karakter og du er med på å forme historien akkurat som WoW. Eneste forskjellen er at spillet er realtime og du styrer personen din realtime kontra MMORPGs hvor du trykker 1,2,3,4,5,6 og grinder deg for å bli god i spillet. Isåfall er MMOFPS langt bedre enn MMORPG. Enkelte liker å skape en god char ved å jobbe med den, jeg synes hvertfall det er langt mer belønnende å finne X item, å lvle en char til maks level, eller rett og slett bare bli bedre. Hva mener du når du sier spillet er i realtime, alle MMO's er da i realtime, kan ikke ha et pausesystem slik som i FF. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Guildwars NightfallJeg spilte Guildwars Nightfall når det var i beta i fjor sommer. Utfra bildene er grafikken ekstremt mye bedre enn i Vanguard, men det er tross alt ikke det viktigste. Jeg synes Guildwars Nightfall ble litt ensformig og til tider vel vanskelig ved hvor rask man måtte være til å reagere med handlinger i kamp osv, samt at du døde meget fort i oppdrag/kamp om du ikke gjorde de rette tingene i kamp med en gang. men det hadde ekstrem apell på mange områder. Jeg var heldig og spilte sammen med en som hadde erfaring. Grafikken kommer dessverre ikke til sin rett på disse bildene. Jeg har både Guildwars og Vanguard og mener det er motsatt .Men smaken er som baken Vanguard , ved leirbålet Får jeg testet Vanguard så kanskje synet endrer seg. Noen som vil byttelåne en Tabula Rasa beta nøkkel mot en Vanguard trial? Tabula Rasa er jo gitt ut. Så hva skal man med en beta nøkkel her? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg mener jo selvf. 3 stk trial nøkler *trøttings* Emne: Welcome to Richard Garriott's Tabula Rasa!Dato: Thu, 20 Dec 2007 15:25:51 +0100 Fra: [email protected]> You have been selected to save humanity from extinction, take your place. Join the fight! Take your unique Serial Code (below), and report directly to xxx for your field briefing. AFS High Command Så noen som vil invitere meg til en Vanguard trial mot en Tabula Rasa trial? En siklevideo av Tabula Rasa: http://eu.rgtr.com/en/media/video_player/high/295 Endret 13. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vent til The Agency kommer til PS3, da slipper du grinding og slåssing ved trykk av 1,2,3,4. Her har du realtime slåssing og ett detaljnivå som er rimelig heftig. Eller så kan trådstarter finne et MMORPG til PC, som var ønskelig i denne tråden. Endret 13. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Da var jeg nettopp på EB Games, Byporten og kjøpte Vanguard.. Det kosta 98,- for de hadde det på salg! Bare å løpe og kjøpe! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Da var jeg nettopp på EB Games, Byporten og kjøpte Vanguard.. Det kosta 98,- for de hadde det på salg! Bare å løpe og kjøpe! Bra tips Vanguard burde også lagt seg ut med Steam ol. siden dette er spill man typisk ikke trenger boksen mm. Så sant man ikke får digre kart osv. Endret 14. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nåja, man kan da fremdeles kjøpe det som et nedlastbars spill fra hjemmesiden? Bare se etter dette ikonet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå