Thimmis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg drister meg på å foreslå EVE-online, noe jeg akkurat har begynt å spille. Ganske festelig spill etter min mening. http://www.eve-online.com/ Endret 7. januar 2008 av Thimmis Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vil si daoc jeg (http://www.darkageofcamelot.com/). Dette spillet er ca 7år gammelt og jeg har spilt (av og på) i 6 av de. EU servers er døde så linken er til US servers. I spillet er det mye og sette seg inn i men er morsomt og etter min mening den beste PVP'n du kan finne (også kalt RVR eller realm vs realm) Er nok et spill for spesielt interiserte men hvis du vil prøve er det 14 dager trial nå tror jeg. Lenke til kommentar
bossul Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Lol... x) tjah...Lineage2 var morro helt til level 40 =P Ellers vil jeg anbefale å vente til AoC. Kanskje det er noen gode gratis- MMOer du kan prøve så lenge. Spilte selv Archlord, som er gratis og bra^^ Endret 7. januar 2008 av bossul Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, jeg har nå lyst til å kjøpe meg ett RPG spill, det må være online med endel andre. Jeg vurderer å prøve WOW, men det er jo ganske gammelt nå da. Noen som har noen forslag på spill? Vil ha en ny opplevelse med å lage en karakter å bygge den opp. Lei FPS og andre spill. Håper noen har noen bra tips. Takker Har spilla sykt mange år mmorpg her iallfall, og det er blandt anna 5 år med ultima online hvor jeg var drittsekk til de grader, slakta og loota kappa huet av andre spillere og solgte tinga dems og ga hodet i trade vindu ved banken (safe sonen) syns sånn var sykt morsomt og nå er jo det spillet ødelagt pga patches osv så.. ikke noe å tenke på egentlig dette men uansett den typen spill er konge. ultima online er ikke blitt ødelagt av noen patcher. det er bare å velge riktig server å spille på. har spilt ultima online i 2 år nå. er vel første mmorpg spillet som er laget, og hat helt klart det beste konseptet når det gjelder alt, spesielt pvp. pvp'en i ultima online er noe helt annet enn i andre spill, der du bare klikker på motstanderen din og trykker 1,2,3 eller 4 får å ta noen spell. mens i ultima onlie har du rundt 100 spells som du må beherske. det beste er at det ikke er lvl'en som gjelder når du pvp'er, det er hvor mye erfaring du har, og god timing. duellene vil jo selvsagt også påvirkes av hvor god motstanderen er til å "heale" seg. gidder ikke si noe mer, uansett. beste pc spillet som noensinne er laget!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal komme Wild West online eller noe sånt i fremtiden å. Tror det blir mye morsommere siden middelalder med magi og monstre er ganske så oppbrukt Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk for masse bra tips!! Jeg er fult klar over Age of Conan, detta har jeg venta på lenge nå. Så det skal kjøpes når det kommre ut. Men vil ha et spill jeg kan bruke litt tid på før det, gjerne uten månedsbetaling. Nå vil jeg gjerne bygge opp en karakter, lei alle FPS spill og slikt bare er en story Men litt å gå igjennom nå Hvertfall takk for alle tips! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal komme Wild West online eller noe sånt i fremtiden å. Tror det blir mye morsommere siden middelalder med magi og monstre er ganske så oppbrukt Det er også middelalderen + magi som tiltrekker seg masse folk.. Er ikke sikkert at et mmorpg om den ville vesten blir bra, siden de bare gikk rundt med pistoler og drepte hverandre.. Indianere ville vel kanskje vært det nærmeste man kommer trollmenn. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal komme Wild West online eller noe sånt i fremtiden å. Tror det blir mye morsommere siden middelalder med magi og monstre er ganske så oppbrukt Det er også middelalderen + magi som tiltrekker seg masse folk.. Er ikke sikkert at et mmorpg om den ville vesten blir bra, siden de bare gikk rundt med pistoler og drepte hverandre.. Indianere ville vel kanskje vært det nærmeste man kommer trollmenn. Det er jo mye mer enn det. Middelalderen med magi er jo helt oppbrukt og boring. Hadde det vært uten magi og monstre hadde det vært morsomt. Det blir i vert fall litt realisme med i wild west online Lenke til kommentar
Piokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei, jeg har nå lyst til å kjøpe meg ett RPG spill, det må være online med endel andre. Jeg vurderer å prøve WOW, men det er jo ganske gammelt nå da. Noen som har noen forslag på spill? Vil ha en ny opplevelse med å lage en karakter å bygge den opp. Lei FPS og andre spill. Håper noen har noen bra tips. Takker Har spilla sykt mange år mmorpg her iallfall, og det er blandt anna 5 år med ultima online hvor jeg var drittsekk til de grader, slakta og loota kappa huet av andre spillere og solgte tinga dems og ga hodet i trade vindu ved banken (safe sonen) syns sånn var sykt morsomt og nå er jo det spillet ødelagt pga patches osv så.. ikke noe å tenke på egentlig dette men uansett den typen spill er konge. ultima online er ikke blitt ødelagt av noen patcher. det er bare å velge riktig server å spille på. har spilt ultima online i 2 år nå. er vel første mmorpg spillet som er laget, og hat helt klart det beste konseptet når det gjelder alt, spesielt pvp. pvp'en i ultima online er noe helt annet enn i andre spill, der du bare klikker på motstanderen din og trykker 1,2,3 eller 4 får å ta noen spell. mens i ultima onlie har du rundt 100 spells som du må beherske. det beste er at det ikke er lvl'en som gjelder når du pvp'er, det er hvor mye erfaring du har, og god timing. duellene vil jo selvsagt også påvirkes av hvor god motstanderen er til å "heale" seg. gidder ikke si noe mer, uansett. beste pc spillet som noensinne er laget!! Tja viss du mener det ikke ble ødelagt etter Trammel felucca så er det ikke mye jeg gidder si om den saken :> det vet alle, me mindre du liker å leve i care bear land i spillet. Ihvertfall av ofisielle servere og de private er bare lame uansett hvor du kjøper items in game i spillet. Og ja 2 år har du spilla. Ikke vits å si noe når du spiller et broken spill for du var der ikke når uo var i sitt Golden Age hvis du har hørt veteraner snakke om den ;> Endret 8. januar 2008 av Piokk Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, jeg har nå lyst til å kjøpe meg ett RPG spill, det må være online med endel andre. Jeg vurderer å prøve WOW, men det er jo ganske gammelt nå da. Noen som har noen forslag på spill? Vil ha en ny opplevelse med å lage en karakter å bygge den opp. Lei FPS og andre spill. Håper noen har noen bra tips. Takker Har spilla sykt mange år mmorpg her iallfall, og det er blandt anna 5 år med ultima online hvor jeg var drittsekk til de grader, slakta og loota kappa huet av andre spillere og solgte tinga dems og ga hodet i trade vindu ved banken (safe sonen) syns sånn var sykt morsomt og nå er jo det spillet ødelagt pga patches osv så.. ikke noe å tenke på egentlig dette men uansett den typen spill er konge. ultima online er ikke blitt ødelagt av noen patcher. det er bare å velge riktig server å spille på. har spilt ultima online i 2 år nå. er vel første mmorpg spillet som er laget, og hat helt klart det beste konseptet når det gjelder alt, spesielt pvp. pvp'en i ultima online er noe helt annet enn i andre spill, der du bare klikker på motstanderen din og trykker 1,2,3 eller 4 får å ta noen spell. mens i ultima onlie har du rundt 100 spells som du må beherske. det beste er at det ikke er lvl'en som gjelder når du pvp'er, det er hvor mye erfaring du har, og god timing. duellene vil jo selvsagt også påvirkes av hvor god motstanderen er til å "heale" seg. gidder ikke si noe mer, uansett. beste pc spillet som noensinne er laget!! Tja viss du mener det ikke ble ødelagt etter Trammel felucca så er det ikke mye jeg gidder si om den saken :> det vet alle, me mindre du liker å leve i care bear land i spillet. Ihvertfall av ofisielle servere og de private er bare lame uansett hvor du kjøper items in game i spillet. Og ja 2 år har du spilla. Ikke vits å si noe når du spiller et broken spill for du var der ikke når uo var i sitt Golden Age hvis du har hørt veteraner snakke om den ;> på serveren jeg spiller, er ikke trammel åpent, er bare mulig å bevege seg på "ikke trygge soner" Har hørt om det du kaller "golden age" ja, bare et veteraner der jeg spiller det kaller det "old times from osi" =) men jeg mener helt klart at spillet ikke er ødelagt. er kansje blitt tammere for deg som spilte mens alt var så mye "bedere" men jeg synes verdtfall at det er et dritt bra spill, med jævli god pvp og morsomste spillet å spille ctf med.! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg startet Vanguard på nytt for ca en uke siden og det har forbedret seg svært mye på et år nå. Mye bugs er borte, og SOE jobber konstant med å forbedre det enda mer. Flot grafikk, stor verden, et hav av klasser pluss dybde gjør det til mitt favoritt mmorpg for tiden. En unik crafting del gjør det også interesant. Det fikk mye pepper når det kom ut, men tiden har gjort det godt. Vet ikke om det har noe trial, men ta en titt på www.vgplayers.com Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, jeg har nå lyst til å kjøpe meg ett RPG spill, det må være online med endel andre. Jeg vurderer å prøve WOW, men det er jo ganske gammelt nå da. Noen som har noen forslag på spill? Vil ha en ny opplevelse med å lage en karakter å bygge den opp. Lei FPS og andre spill. Håper noen har noen bra tips. Takker Har spilla sykt mange år mmorpg her iallfall, og det er blandt anna 5 år med ultima online hvor jeg var drittsekk til de grader, slakta og loota kappa huet av andre spillere og solgte tinga dems og ga hodet i trade vindu ved banken (safe sonen) syns sånn var sykt morsomt og nå er jo det spillet ødelagt pga patches osv så.. ikke noe å tenke på egentlig dette men uansett den typen spill er konge. ultima online er ikke blitt ødelagt av noen patcher. det er bare å velge riktig server å spille på. har spilt ultima online i 2 år nå. er vel første mmorpg spillet som er laget, og hat helt klart det beste konseptet når det gjelder alt, spesielt pvp. pvp'en i ultima online er noe helt annet enn i andre spill, der du bare klikker på motstanderen din og trykker 1,2,3 eller 4 får å ta noen spell. mens i ultima onlie har du rundt 100 spells som du må beherske. det beste er at det ikke er lvl'en som gjelder når du pvp'er, det er hvor mye erfaring du har, og god timing. duellene vil jo selvsagt også påvirkes av hvor god motstanderen er til å "heale" seg. gidder ikke si noe mer, uansett. beste pc spillet som noensinne er laget!! Tja viss du mener det ikke ble ødelagt etter Trammel felucca så er det ikke mye jeg gidder si om den saken :> det vet alle, me mindre du liker å leve i care bear land i spillet. Ihvertfall av ofisielle servere og de private er bare lame uansett hvor du kjøper items in game i spillet. Og ja 2 år har du spilla. Ikke vits å si noe når du spiller et broken spill for du var der ikke når uo var i sitt Golden Age hvis du har hørt veteraner snakke om den ;> Enig, enig og enig. Jeg sluttet å spille på offisielle shard når den patchen kom .. Spilte senere på privat shard med gode gamle polUO, hvor daemon bone/balron bone var den beste mage armoren, warriors hadde plate og ingen løp rundt med leather sånn som alle gjør nå. Det var tider det... <3 <3.. Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Her må jeg si meg enig med Firberblad! Rart at det ikke er flere som spiller Vanguard?? For tiden er det det beste online-spillet! Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha noe som er mer seriøst enn Wow.. Angående Aion som kommer i 2008: Sitat fra MMORPG.com: "Aion: NCSoft licensed out the Crysis engine in order to make a top notch visal MMO".. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Her må jeg si meg enig med Firberblad! Rart at det ikke er flere som spiller Vanguard?? For tiden er det det beste online-spillet! Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha noe som er mer seriøst enn Wow.. Angående Aion som kommer i 2008: Sitat fra MMORPG.com: "Aion: NCSoft licensed out the Crysis engine in order to make a top notch visal MMO".. Jeg har noen spørsmål angående Vanguard : Er det riktig at man må være i team for å få glede av spillet etter lvl 10 ? Er det morsomt ? Bra monsterdesign/grafikk og atmosfære ? Vil jeg som ny kose meg i Vanguard etter å ha spilt DDO , AO , EQ2 ,WoW , TR ,GW,Lotro ? Folk sier at Vanguard er i ferd med å dø , stemmer dette ? Burde jeg skaffe meg Vanguard eller vente på conan ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Anbefaler ikke wow. Et helvete og komme ut av om du blir avhengig, og det høres utrolig nerdete ut når man sier at man spiller det til andre Uff nå er det mange som blir sure på meg.. Endret 8. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøv LOTRO LOTRO EUROPE Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har spilt og Lotro, jeg ble veldig fort lei skal jeg innrømme siden jeg ikke følte den store framgangen, så prøvde jeg Tabula Rasa, men det synes jeg ble litt "tynt" siden var lite folk og mye lag, men for en chat! Ikke noe "lolzor, omg 1 pwnj00!!|||!!11" det var hyggelig det. Men NÅ! spiller jeg Sword of the new world: Granado Espada Dette er et mmorpg med handling på 1700 tallet hvor det nettopp har blitt funnet en en ny verdensdel og det er din jobb og oppdage resten av den! Her er det ikke pil og bue, men kuler og krutt med revolvere og musketter. Med MultiCharacterControl kan du styre opptil 3 stykker samtidig (men da med pek-og-klikk-styring altså) Dette spillet er gratis helt fram til level 100 hvor man kan betale en engangsum på cirka 14 kr tror jeg så kan man levle så mye man vil videre(ikke noen levelcap) Spillet har bedre grafikk en de fleste mmorpg'ene ute nå, dette er den vestlige versjonen som er en sammen slåing av spillene Granado Espada og Sword of the new world, og vi får ofte oppdateringer med ting som er i sGE (singapor) og jGE(japan) så hvis du vil ha en smugtitt på hva som kommer og du kan japansk, så er det bare og sette seg ned og spille. Spillet er F2P og det mener at man ikke trenger og betale i det hele tatt når man når level 100 (men du får ikke levla videre) Vi får også en stor oppdatering i løpet av de nærmeste dagene med en ny øy. Klasse systemet: Fighter - sier seg selv av at dette er en klasse som er for og tåle skade og ta skade, kan også bruke pistoler etterhvert Wizard - Buffer og skader, kan også fly etterhvert Elementalist - Områdeskade med elemental magi (flamme, elektrisitet og is) Scout - Healer og buffer, men kan og settes til og bruke kniver Musketeer - En ekspert med skytevåpen tar en del skade UPC - Dette er en funksjon som gjør deg i stand til og få med deg unike folk med på ekspedisjon, altså NPC'ene kan bli med deeg hvis de gir deg et UPC kort som du da bruker og de vil kunne ta plass hos 3 mans teamet ditt Link Endret 9. januar 2008 av Campin carl Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Her må jeg si meg enig med Firberblad! Rart at det ikke er flere som spiller Vanguard?? For tiden er det det beste online-spillet! Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha noe som er mer seriøst enn Wow.. Angående Aion som kommer i 2008: Sitat fra MMORPG.com: "Aion: NCSoft licensed out the Crysis engine in order to make a top notch visal MMO".. Jeg har noen spørsmål angående Vanguard : Er det riktig at man må være i team for å få glede av spillet etter lvl 10 ? Er det morsomt ? Bra monsterdesign/grafikk og atmosfære ? Vil jeg som ny kose meg i Vanguard etter å ha spilt DDO , AO , EQ2 ,WoW , TR ,GW,Lotro ? Folk sier at Vanguard er i ferd med å dø , stemmer dette ? Burde jeg skaffe meg Vanguard eller vente på conan ? For det første, Vanguard er ikke i ferd med å dø. Det vil si, det holdt vel på å dø grunnet at det ble sluppet alt for tidlig så SOE overtok hele spillet fra Sigil. Spillet har vel nå kommet til det stadiet det skulle vært når det ble sluppet. Og mye mer vil skje fremover. Grafikk og atmosfære syns jeg er helt overlegen. har du en rimelig grei pc så er det vel ikke no mmorpg som ser noe bedre ut. Ihvertfall ikke mye. Fantastisk synsrekkevidde og store, store landskap. De har helt klart fått til å skape noe som føles som en verden, og ikke en samling "soner" som for eks eq2. Får å bøte på den store verden og stor avstand får du mount allerede ved lvl 10, som koster latterlig lite. Det er en enkel liten hest som du kan oppgradere med sal, sko etc for høyere fart. i tillegg så vil du i hver verden finne "riftshards" som gjør at du kan teleportere deg mellom du ulike riftshardene. Forutsetning er at du har vært ved de en gang før. Du kan reise mellom de forskjellige landene på denne måten da de henger sammen i tre "nettverk". I tillegg kan du reise med båt. Jeg har spilt eq2, wow, lotro og eve det siste året, men må innrømme at jeg finner stor glede ved Vanguard for tiden. Har mest lyst til å bare fortsette utforskningen av den flotte verden. Hvis jeg ikke husker helt feil så er det 16 forskjellige klasser å velge mellom. Det burde være noe for enhver smak. Noen er bedre egnet til å gjøre quester alene enn andre. For eks, Necromancer, sorcerer. Men, de som kjenner sin klasses styrker og svakheter vil nok lykkes alene uansett. jeg er bare lvl 23, og har vel reist rundt og gjort quester mer eller mindre alene hele tiden. Så du kan trygt komme det forbi lvl 10 uten så mye hjelp. Men, spillet sine store styrker kommer virkelig frem når man er i en gruppe. Alle klassene har forskjellige egenskaper som virkelig kommer til nytte. Alle har noe å bidra med. Du spør om det er morsomt. Ja vil jeg si. Har spilt et par timer om dagen nå i snart litt over en uke og storkost meg. Blitt veldig fasinert av den store verden og alt man kan gjøre. Det å vite at spillet blir enda bedre gjør det jo ikke akkurat værre heller. Du går kanskje fortere opp i lvl i wow og eq2, men får meg har det aldri vært et stort mål å bli lvl 50 på en uke. Det er så mye å gjøre å ta seg til at av og til blir du nesten litt trist av å "lvl forbi" et sted eller noen quester. Alle spill av denne typen trenger en hvis tid på å sette seg. Det har vanguard gjort, og det tror jeg Conan også vil trenge. Tror trygt du kan kjøpe Vanguard nå og spillet det fremover. som Digital download får du det fra Station store for ca 250 kroner. Det kan ta litt tid da klienten er på ca 16 gb. Ellers så kan du jo lese mer om spillet på www.vgplayers.com Endret 9. januar 2008 av firberblad Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Her må jeg si meg enig med Firberblad! Rart at det ikke er flere som spiller Vanguard?? For tiden er det det beste online-spillet! Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha noe som er mer seriøst enn Wow.. Angående Aion som kommer i 2008: Sitat fra MMORPG.com: "Aion: NCSoft licensed out the Crysis engine in order to make a top notch visal MMO".. Jeg har noen spørsmål angående Vanguard : Er det riktig at man må være i team for å få glede av spillet etter lvl 10 ? Er det morsomt ? Bra monsterdesign/grafikk og atmosfære ? Vil jeg som ny kose meg i Vanguard etter å ha spilt DDO , AO , EQ2 ,WoW , TR ,GW,Lotro ? Folk sier at Vanguard er i ferd med å dø , stemmer dette ? Burde jeg skaffe meg Vanguard eller vente på conan ? For det første, Vanguard er ikke i ferd med å dø. Det vil si, det holdt vel på å dø grunnet at det ble sluppet alt for tidlig så SOE overtok hele spillet fra Sigil. Spillet har vel nå kommet til det stadiet det skulle vært når det ble sluppet. Og mye mer vil skje fremover. Grafikk og atmosfære syns jeg er helt overlegen. har du en rimelig grei pc så er det vel ikke no mmorpg som ser noe bedre ut. Ihvertfall ikke mye. Fantastisk synsrekkevidde og store, store landskap. De har helt klart fått til å skape noe som føles som en verden, og ikke en samling "soner" som for eks eq2. Får å bøte på den store verden og stor avstand får du mount allerede ved lvl 10, som koster latterlig lite. Det er en enkel liten hest som du kan oppgradere med sal, sko etc for høyere fart. i tillegg så vil du i hver verden finne "riftshards" som gjør at du kan teleportere deg mellom du ulike riftshardene. Forutsetning er at du har vært ved de en gang før. Du kan reise mellom de forskjellige landene på denne måten da de henger sammen i tre "nettverk". I tillegg kan du reise med båt. Jeg har spilt eq2, wow, lotro og eve det siste året, men må innrømme at jeg finner stor glede ved Vanguard for tiden. Har mest lyst til å bare fortsette utforskningen av den flotte verden. Hvis jeg ikke husker helt feil så er det 16 forskjellige klasser å velge mellom. Det burde være noe for enhver smak. Noen er bedre egnet til å gjøre quester alene enn andre. For eks, Necromancer, sorcerer. Men, de som kjenner sin klasses styrker og svakheter vil nok lykkes alene uansett. jeg er bare lvl 23, og har vel reist rundt og gjort quester mer eller mindre alene hele tiden. Så du kan trygt komme det forbi lvl 10 uten så mye hjelp. Men, spillet sine store styrker kommer virkelig frem når man er i en gruppe. Alle klassene har forskjellige egenskaper som virkelig kommer til nytte. Alle har noe å bidra med. Du spør om det er morsomt. Ja vil jeg si. Har spilt et par timer om dagen nå i snart litt over en uke og storkost meg. Blitt veldig fasinert av den store verden og alt man kan gjøre. Det å vite at spillet blir enda bedre gjør det jo ikke akkurat værre heller. Du går kanskje fortere opp i lvl i wow og eq2, men får meg har det aldri vært et stort mål å bli lvl 50 på en uke. Det er så mye å gjøre å ta seg til at av og til blir du nesten litt trist av å "lvl forbi" et sted eller noen quester. Alle spill av denne typen trenger en hvis tid på å sette seg. Det har vanguard gjort, og det tror jeg Conan også vil trenge. Tror trygt du kan kjøpe Vanguard nå og spillet det fremover. som Digital download får du det fra Station store for ca 250 kroner. Det kan ta litt tid da klienten er på ca 16 gb. Ellers så kan du jo lese mer om spillet på www.vgplayers.com AMEN!! SOE jobber hele tiden med oppdateringer og forbedringer, så dette spillet er ikke dødt! I tillegg til vanlig lvl'ing (max lvl 50 pr.dags dato), kan man lvl'e i crafting og diplomacy (Sistnevnte kan feks gi buffs til en hel by/område i reward.). Man har unikt utstyr og klær for hver "gren", adventuring/crafting/diplomacy. Kan også legge til at man kan bygge eget hus, bygge egen båt og få flying mount.. Les mer på http://forums.station.sony.com/vg/forums/list.m Halgar er den europeiske serveren hvis noen har tenkt å prøve seg.. Endret 9. januar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ville gått for WoW hvis du liker sjangeren. Det har bred "apeal" og de andre MMO'ene er for specifikke folk innenfor MMO sjangeren, har prøvd flere av MMO spillene, og syntest WoW var mest riktig for meg. skal prøve Age of Conan når det kommer ut, men orker nok ikke å prøve Warhammer, siden gameplayet (ifølge videoer jeg har sett) er en blatant kopi av WoW (ja, vet at WoW har kopiert av anarchy, men jeg er ikke glad i anarchy) Endret 9. januar 2008 av TronDoZY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå