Theo343 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ikke alle som greier det.. Selv om de tror de gjør det.. Man blir jo sliten og kan gå litt på kanten med alle hobbyvirksomheter som er oppslukende. Det gjelder ikke bare IT, men alle må ta seg sammen innimellom når det går hardt på bekostning av helse og andre faktorer i livet. Hvor mange har ikke hørt "han står i garansjen og mekker hele døgnet" eller "hun sitter på syrommet fra morgen til kveld" osv osv. Endret 16. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jepp, og dette er ikke bra, spessielt ikke med et pc spill. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 For dere som vil diskutere Vanguard finnes det nå en egen tråd.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=895989&hl= Og der ble den stengt, som jeg fryktet, forstår egentlig ikke problemet med en egen Vanguard tråd. Det blir jo mye mer uoversiktelig med ørten tråder om kanskje det samme spm i stedet for en tråd der vi kan ta alt? *Frustrert* Men håper at noen har blitt overbevist om hva du "burde" velge Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 juhu..Vanguardtråden stengt :s trodde de skulle være fornøyd med at vi laget en egen samlepost om kun et spill der vi kunne kun holde oss til det spillet i den tråden for full oversikt, og ikke spre utover masse tråder...jaja.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor får man ikke lov å lagne egne dedikerte spilltråder her i forumet? Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hallo..?? Dette må være noe med det dummeste jeg har vært borti! Hvorfor stenges Vanguard-tråden..?? Trodde folk her på forumet synes det er greit med egne tråder for ting isteden for at ting blir spredd utover mange tråder?? Hva med feks "Alt om Anarchy online"-tråden som ble laget i 2005..?? Nei, dette er for dumt admins, vi prøver jo faktisk å være seriøs.... Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hallo..?? Dette må være noe med det dummeste jeg har vært borti! Hvorfor stenges Vanguard-tråden..?? Trodde folk her på forumet synes det er greit med egne tråder for ting isteden for at ting blir spredd utover mange tråder?? Hva med feks "Alt om Anarchy online"-tråden som ble laget i 2005..?? Nei, dette er for dumt admins, vi prøver jo faktisk å være seriøs.... Helt enig , kanskje mørke krefter ikke vil at vi skal snakke om Vanguard , for noe må det være , helt idiotiskt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Nå vet jeg man ikke skal diskutere beslutninger fra moderatorer her, men jeg ser at argumentet for å stenge er: "Vi ønsker ikke lange tråder om enkelte spill, det blir uoversiktlig. Still heller spørsmål enkeltvis". Det forundrer meg litt fordi når det gjelder hardware så dominerer akkurat "Den store 8800GT tråden" eller "Den store Asus P5E tråden" osv osv. Hvorfor ikke om spill? Kravet måtte dog være at trådstarter holder førsteposten oppdatert med all nytting informasjon som måtte fremkomme rundt spillet, og på den måten er det kanskje en del som ikke følger opp til og at det fort blir en vasete tråd uten noe håndfast som er lett synlig. Men ikke lag en stor diskusjon, jeg ville bare komme med et saklig og så nøytralt syn som mulig på dette. Endret 17. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 En av oss som vil opprettholde en slik Vanguard tråd burde kanskje sende en pm til moderator å diskutere saken. Noen frivillige? Jeg ser helt klart en mye større fordel med en stor tråd i stedet for mange små. Og hvordan skal vi ellers holde god kontakt å fortelle om våre opplevelser i Vanguard uten en felles tråd? Dessuten har jo Everquest 2 en egen stor tråd. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Et tips er å kalle den "Småprat om/rundt Vanguard". Tror den vil leve da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Åh... I morgen kommer Pirates of the Burning Sea ut, jeg er svært gira på å kjøpe det, som et greit alternativ til WoW, inntil AoC kommer. Pirat-MMO. Lovely ^^ Lenke til kommentar
Rywhandar Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 For dere som vil diskutere Vanguard finnes det nå en egen tråd.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=895989&hl= Og der ble den stengt, som jeg fryktet, forstår egentlig ikke problemet med en egen Vanguard tråd. Det blir jo mye mer uoversiktelig med ørten tråder om kanskje det samme spm i stedet for en tråd der vi kan ta alt? *Frustrert* Men håper at noen har blitt overbevist om hva du "burde" velge juhu..Vanguardtråden stengt :s trodde de skulle være fornøyd med at vi laget en egen samlepost om kun et spill der vi kunne kun holde oss til det spillet i den tråden for full oversikt, og ikke spre utover masse tråder...jaja.. jaja til av dere vanguard frelste som vil legge ut om spillet ta en titt på http://anne.forumup.com/index.php?mforum=anne så kan dere starte der. sikkert mange andre forumer også på spillet. Lenke til kommentar
gamehunter Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 det er mange varianter å gå for,i mitt synspunkt er det slik at..wow er jo for øyeblikket det mest populære å gøyeste spillet å gå for,guild wars er også gøyalt å spennende men du har mindre muligheter,lord of the ring shadows of angmar er jo egentlig det spille som er mest åpent for utforskninger av dem alle,men vis du liker å spille den onde siden må du finne et annet for dette spille er du bare snille typer.hobbites humans dwars å elves.dugeons and dragons har bare ett enkelt (bra) tillfelle for mmo,du har sjanser på å skaffe større grupper å litt mer interesange våpen ellers det er det ganske dårli å ikke minst upopulært,uten om det så kommer jo warhammer online,å darkfall disse vet jeg lite om annet en at jeg syntes at waehammer så meget interesant ut å det vill jeg i allefall gå for med det samme det er i butikkene (A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå