Joachim_F Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nok en gang slår World of Warcraft knockout på motstanderne. Les mer Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 rimelig som forventet. Men trodde halo 3 ville ha gjort det bedre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Det att Fifa og ProStreet gjør det så bra forundrer meg ikke, selv om jeg blir veldig skuffet over den generelle spillmassen som kjøper sånne titler.. (har hørt at Fifa 08 er bedre though, men det selger fortsatt fælt mye på navnet). Edit: Halo 3 kom på 14 plass, ikke 24. Endret 7. januar 2008 av Laland Lenke til kommentar
djchange Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stoler ikke på ett blad og nettsted som er drevet av bla. to tidligere Idol-dommere. Men seriøst så var vel disse listene nesten som forventet. Massene kjøper det som Spaceworld, Musikkverket o.l. får beskjed av de høyere makter om å sette på den største sjokkselgeren i butikken. Og når feks. andre ikke gidder å bruke så mye penger som EA og VB på slik, så vil heller ikke folket kjøpe så mye av produktene deres. :> Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Huff, så mye brøte som selger bra. Får vondt inne i meg når jeg tenker på alle de gode spillene som ikker å se snurten av på slike salgslister. (Tenker spesielt på PC.) Endret 7. januar 2008 av SirGalrim Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fifa 08 så langt oppe? Skikkelig dritt spill, som ikke fortjener å selge så bra. Samme med NFS: Pro Street. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ble sjokkert over at 3 av spilla på topp 5 er fra EA (Eller at EA er utgiver da), ingen av de spilla er noe særlig bra. Nesten ingen spill fra EA er bra Noen enkelte få, men resten er sånn melk så mye ut av det produkter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Forsåvidt koselig at PC biter i fra seg, selv om det er med Sims-spill og møl. AtW Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Forsåvidt koselig at PC biter i fra seg, selv om det er med Sims-spill og møl. AtW Word. Lenge leve mus og tastatur. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 cod 4 har vært i butikken i 2 mnd, gjør det relativt bra Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hhaha! sjokkerende! Søppel til folket! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ekstremt bra salg av Size Matters, det er bra å se at det er så mange som liker Ratchet & Clank Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble overasket over å se Sims så høyt opp på listene. At The Burnings Crusade tok 1. plassen med stil hadde jeg regnet med dog. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 halo har jo selgt 8 millioner sier dei Lenke til kommentar
vcx Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kom ikke som noen overraskelse at WoW tok førsteplassen. Ble derimot litt overrasket over at Pro Street solgte mer enn Halo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg