Gå til innhold

Returnere hk


KjellV

Anbefalte innlegg

Sendte en mail til komplett:

 

Hei!

 

For snart ett år siden kjøpte jeg et MSI K7T266 Pro2-RU hovedkort hos dette. Dette har hatt defekte USB-porter fra dag 1 men siden jeg ikke har hatt bruk for USB-portene og har vært meget avhengig av maskinen i skolesammenheng har jeg ikke sendt kortet inn før. Nå har jeg fått bruk for USB-portene og jeg får snart vinterferie og vurderer å sende kortet inn til dere da.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan betale et mellomlegg slik at jeg får tilbake et mere moderne hovedkort (tenkte mest på nFORCE2 (Asus A7N8X Deluxe)) siden dere ikke har hovedkortet jeg skal sende tilbake til dere på lager mere.

 

Mvh

 

 

 

 

Fikk svar:

 

Hei.

 

Dersom du skal sende inn varer du mener er defekt for sjekk/rep/service, se

www.komplett.no/retur. Her vil du finne all den informasjonen du trenger

angående retur av varer.

 

Husk grundig feilbeskrivelse.

 

Dette kortet vil bli erstattet med et likt kort som vi har liggende her inne hos

oss.

 

Mvh

**

 

 

 

Ser 2 minutter senere når jeg er inne på komplett sine sider at de virkelig har ett MSI K7T266 kort inne! Hmm.. Dette var ikke der før i dag (før jeg sendte mailen) og det var en meget stiv pris på det. Har de lagt kortet ut på sidene deres bare for meg? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg har også hatt en retursak hos komplett. OG for og si en ting: Og be om en annen vare er selvmord. Jeg skulle bytte mitt GF4 ti4200 i et radeon9700.

 

Prisforskjellen på webshoppen var 600kr. De sa at jeg skulle betale 1600 for prisen på webshoppen var uten moms. (det stod inkl.moms på webshoppen)

 

komplett er litt sleipe ja.

Lenke til kommentar
For snart ett år siden kjøpte jeg et MSI K7T266 Pro2-RU hovedkort hos dette. Dette har hatt defekte USB-porter fra dag 1 (...)

etter det jeg vet så har du har IKKE mange rettigheter så lenge du har vist om problemet... refererer fra lovdata.no

Dersom det foreligger en mangel ved tingen, må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Denne fristen for å reklamere kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen.

så til alle sammen, bank dette inn i hodet:

skallebank_1889053a.gifLES FORBRUKERKJØPSLOVEN!skallebank_1889053a.gif

Lenke til kommentar
Dersom det foreligger en mangel ved tingen, må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Denne fristen for å reklamere kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen.

så til alle sammen, bank dette inn i hodet:

skallebank_1889053a.gifLES FORBRUKERKJØPSLOVEN!skallebank_1889053a.gif

 

Hrmpf. Dette var dumt. Får se om jeg gidder leses litt mer fra lovdata..

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...