dottenno Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg prøver å lage en navigasjonsmeny som ligger floatet til høyre i en boks. Den skal kunne utvide seg dynamisk i takt med innholdet... Har fått det fint til, men virker som om Internet Explorer ikke liker at ting som floates/posisjoneres mot høyre skal kunne ha dynamisk størrelse. Er det noen som har noen løsning på denne problematikken? Eksempel på kode: <div id="container"> <div class="right">Dynamisk innhold som skal utvide boksen</div> </div> ... og CSS: #container { position: relative; } .right { position: absolute; right: 0; top: 0; } Vet at right er dårlig støttet i IE, men dette funker ikke i IE7 heller. Er det noe jeg har oversett? Evt måter å komme rundt det? Edit: Hadde visst IE7 i quirks mode, så det var ikke rart den ikke funket. Har ordnet seg nå. Tror ikke det er mulig å få til i IE6 og lavere uten JS... Endret 7. januar 2008 av dottenno Lenke til kommentar
semafor Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 IE6 er neeesten like flink som IE7 i standardmodus. IE6 takler koden din helt fint. Jeg skjønner dog ikke helt hvorfor du trenger absolutt posisjonering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå