Theo343 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 vi kjenner ikke bruksformen ennå... det kan være det blir et bruk og kast produkt til å begynne med. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Det er akkurat dette produktet jeg har ventet på i lang tid. Og kommer det ut i 2008 så blir jeg happy. Det som dog er mer interessant er hvordan man bruker det. Enig. Hadde vært litt stilig å kunne bruke de som monitor f.eks. Eller som "maleri". Tenk å hatt 3 til 4 ekstra skjermer liggende på skrivebordet, som kunne komme i tillegg til dine 3 som står på skrivepulten. En kunne jo lagt en glassplate på toppen av skrivepulten, så kunne en jo skrive på skrivepulten sin i tillegg, ihvertfall med tusjpenn. Endret 7. januar 2008 av G Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg tipper at oppdateringhastigheten ikke blir så mye å skryte av(som delvis hintes om i artikkelen), det vil nok egne seg best for blaing og ikke typisk skjermbruk. Endret 7. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har alltid hatt lyst på noe slikt, men den må støtte pdf filer fult ut. Har endel bøker i pdf jeg gjerne skulle ha lest, men det å sitte foran pcskjermen å lese er som å sage av seg armen. Mindre behagelig med andre ord. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er akkurat dette produktet jeg har ventet på i lang tid. Og kommer det ut i 2008 så blir jeg happy. Det som dog er mer interessant er hvordan man bruker det. Enig. Hadde vært litt stilig å kunne bruke de som monitor f.eks. Eller som "maleri". Tenk å hatt 3 til 4 ekstra skjermer liggende på skrivebordet, som kunne komme i tillegg til dine 3 som står på skrivepulten. En kunne jo lagt en glassplate på toppen av skrivepulten, så kunne en jo skrive på skrivepulten sin i tillegg, ihvertfall med tusjpenn. Glassbord med plate under til å legge e-arkene på. Bluetoothsender til å sende info fra pc. Det hadde vært langt enklere enn å bruke oppslagsverk i form av bøker. Skal du slå opp noe nytt gjør du det via et lite program på pc og laster det over til e-arket hvor det kan ligge som referanse mens du jobber videre som normalt på pc. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hurra! Kanskje vi snart får sånne telefoner med enorm batteritid og grafisk display Lenke til kommentar
VårHerre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hurra, dette er gode nyheter. Har drømt om skikkelige ebooks i årevis, og nå virker det som det nærmer seg. To grunner til at det suger å lese på dataskjermen 1) slitsomt for øynene 2) upraktisk å måtte sitte foran dataen hele tiden. En ebook kan man lese på sengen, ha i fanget i godstolen eller hvor som helst, mye lettere å frakte med seg enn en hel laptop. De fleste ebookene jeg har funnet til nå er LCD skjerm og så er de -altfor- små. A4 lover bra : ) En skikkelig papirbasert ebook reader med minne til 100vis av bøker , ville mye heller hatt det enn en bokhylle full av tykke bøker som tar masse plass og ikke minst miljøgevinsten vil jo være enorm når disse tingene begynner å ta av. Laste ned dagens avis, ha alle skolebøkene elektronisk istedenfor ranselen full av tunge lefser, osv.. i can't wait : ) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Høres ut som et bra spesifisert produkt, la oss håpe det leverer. Kan virke som en god sak til digitale bilderammer også. AtW Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvor får dette 0.3 mm tynne arket strøm og signaler ifra? Lenke til kommentar
Angeldust Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvor får dette 0.3 mm tynne arket strøm og signaler ifra? Blåtann/trådløs USB Trådløs USB skal ta Bluetooth og trådløs strøm kanskje? http://www.amobil.no/artikkel/traadlos_tek..._traadlos/38088 http://www.amobil.no/artikkel/traadlos_tek...los_strom/33498 http://www.itavisen.no/php/art.php?id=380822 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvor får dette 0.3 mm tynne arket strøm og signaler ifra? Det må nok kobles til en plass. Jeg regner med det er via en mini-USB-port. ePapiret trenger ikke strøm for å opprettholde bildet så den kan i teorien fungere uten batteri og uten ledning, men da får man jo ikke endret skjermbildet. Så jeg tror det er snakk om noen små batterier bak kanten på arket en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå