Joachim_F Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå kan du kjøpe de fleste PC-spillene fra Rockstar Games på Steam. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da blir det Gta IV via Steam den dagen det kommer til pc! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) "Hardkokte Max Payne på Steam" Dette hardkokte spillet er av litt interesse Endret 7. januar 2008 av Erik1992 Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da blir det Gta IV via Steam den dagen det kommer til pc! Håper bare ikke de nissene bruker et ekstra år før de gir det ut på steam. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 $62.95 Rockstar Collection Inkluderer: Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Manhunt, Max Payne, Max Payne 2, Midnight Club 2, Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 2, Wild Metal Snaue 350kroner for alle de spilla der. Det er ikke så aller verst altså Mangler egentlig bare Max Payne (1), så jeg tror jeg benytter meg av det 10% avslag tilbudet Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 350 for alle de spillene er jo et røverkjøp.. Jeg slår ihvertfall til. Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=889823 Se! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da blir det Gta IV via Steam den dagen det kommer til pc! hender seg faktisk at spilla er biligere på nettebutikk i norge enn på steam i realeas tia... f.eks var det slik på bioshock Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rockstar er tydeligvis (uheldigvis) kyniske nok til å utnytte det at betalingsviljen er større i Europa enn i USA. Prisene for oss er høyere enn for amerikanerne. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Da blir det Gta IV via Steam den dagen det kommer til pc! Håper bare ikke de nissene bruker et ekstra år før de gir det ut på steam. Det kommer de nok til å gjøre. Hadde de gitt ut på alle platformer samtidig hadde det vært kun PC-versjonen som hadde blitt solgt noe særlig av. Gir de det ut på konsoll først utnyter de hardcore fans som "må" ha GTA fortest mulig. Disse spillerene er også typene til å senere kjøpe PC-versjonen for å modde. Dette har vært sant siden GTA3, og de har ingen grunn til å endre denne policy'n. Endret 8. januar 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Når kommer det til Steam da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg