Joachim_F Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Rico Rodriguez reiser til Asia for å sette nok et militærdiktatur på hodet. Les mer Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Just Cause var bra, men likte ikke kontrollene. Jeg håper dette er en av de tingene de forbedrer. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Just Cause er jo fantastisk artig Spilt gjennom singleplayer delen to ganger, om jeg ikke husker feil.. Håper inderlig at dette også kommer til PC. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Spilte gjennom demoen til eneren, som forøvrig var artig. Totat urealistisk, og noe for dårlige kontroller. Men herre for noen action-sekvenser. ^^ Eneste problemet med demoen var vel tidsbegrensningen. Skulle fått kørt fritt rundt på den lille øyen så mye man ville. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Just Cause har noe av villeste gameplayet jeg har sett ihvertfall. Sykt bra ! Eneste spillet hvor jeg har droppa 3000m oppi lufta fra ett brennende fly og skutt en pilot i ett annet fly for så og ta over flyet :o Just Cause i Multiplayer ville vært....... magisk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde de lansert spillet til PC hadde det jo ikke vært umulig med en multiplayer-mod. Flerspiller hadde faktisk vært episk. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Very nice, nå synes jeg at det er veldig mye spillutvikling som foregår i Sverige og om spill generelt, er jo spillanmeldelser på morgen TV om du tilfeldighvis ser innom svensk TV og mange spill gitt ut i 2006 og 2007 som kommer fra Sverige. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hmm... er litt redd dette kommer til å bli litt for likt til forgjengeren. Jeg er redd dette kommer til å bli en nesten-kopi kun for å tjene penger. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Personlig synes jeg Just Cause var utrolig kjedelig i lengden, men det er definitivt et godt grunnlag for en toer. Hadde de lansert spillet til PC hadde det jo ikke vært umulig med en multiplayer-mod. Flerspiller hadde faktisk vært episk. Er det ikke ute til PC? Jeg spilte det da vitterlig på PC Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hadde de lansert spillet til PC hadde det jo ikke vært umulig med en multiplayer-mod. Flerspiller hadde faktisk vært episk. Det var til pc også Edit: Saiko kom meg i forkjøpet :!: Endret 7. januar 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) ¤"#5"#¤: !Makan til frekkhet.Utviklerene ga ut ett spill som var litt mer enn halvferdig, og de ga ALDRI ut noen patch.Utgiveren pekte på utviklerene og omvendt. Nothing! Nada!Slik burde dere da nevne i artiklene. Jeg kommer ihvertfall til å holde meg unna hva disse ¤#&%¤#% utviklerene hyper opp.Etter å ha prøvd de tragisk dårlige kontrollerene, sett xx antall grafikkfeil osv i demoen holdt jeg meg vekke.Når jeg så spillet på steam vurderte jeg å sende en mail til valve. Det må da bli endel frustrerte folk, som laster ned spillet med eks. vista og finner ut at det ikke vil virke. (tipper "helt villt" at det ikke virker i vista 64) Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så ingen bugs når jeg spilte jeg... Men problemet med JC husker jeg var at på tross av alt det ville man kunne gjøre, så var det rett og slett ikke morsomt. Det var "woow" de første femten minuttene, også var moroa over. Ingen PC versjon av JC2? Jaja, sikkert like greit^^ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fett. Håper de klarer å rette opp alle feilene fra eneren, og lage mye bedre animasjoner og kontroll. Gleder meg. Noen som vet når det kommer eller om det vil være MP på det? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var ikke mye tid jeg gadd å bruke på 1'ern. Det var gøy i et kvarter ca. som tidligere nevnt her. Det føltes like repeterende som gudfaren spillet. Tilogmed det var mer gøy en just cause 1. Skulle nesten trodd spillet kom fra ea Bedre å glede seg til mafia 2 og håpe at GTA IV kommer til pc ikke så alt for lang tid etter konsollene, for de som er mest glad i å spille med tastatur og mus og ikke gidder å bruke masse spenn på en ny tv + konsoll. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 kommer det til pc? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Screens: HER Hvis det der er screenshots så kan Crysis gå og legge seg...holy crap. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så ganske photoshoppet ut, spesielt det bildet av han som hopper ned en foss Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes ener'n var underholdende i de første 30 minuttene. Våpenfølelsen f.eks synes jeg var fæl. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så ganske photoshoppet ut, spesielt det bildet av han som hopper ned en foss Ned fossen er nok ikke et screenshot, nei, men resten ser veldig ut som nettopp dét. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg