Perazzi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har en nettverksstasjon G: på pc-en min som jeg bruker når jeg er på jobben. Denne nettverkstasjonen har i det siste begynt å forsvinne, når jeg skrur på pc-en eller restarter den så er G: stasjonen borte. Jeg har ikke koblet til USB stick eller lignende så det dreier seg ikke om "stasjonskapring". Hva kan grunnen til dette være? Endret 7. januar 2008 av iggipop Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke i farta hvorfor den forsvinner, har hendt meg også. En lett måte å fikse dette på er å lage et lite script som du legger i oppstarten. net use G: \\server\mappe Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Vet ikke i farta hvorfor den forsvinner, har hendt meg også. En lett måte å fikse dette på er å lage et lite script som du legger i oppstarten. net use G: \\server\mappe Takker for svar, har prøvd dette tidligere, men det funker ikke. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer hvis du skriver \\server\mappe i kjør da? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hva skjer hvis du skriver \\server\mappe i kjør da? Da åpnes vinduet til G: Lenke til kommentar
eppis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 når du mapper opp disken må du krysse av "reconnect at logon" eller bruke logon script som nevnt tidligre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå