Gå til innhold

RCA / Component switch

Habitats

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger en SLIK sak. Skal brukes til component kabler med lyd. Så må være 5 innganger. Skal bruke den til xbox+wii, så trenger bare 3 kanaler. 2 inn og 1 ut.

Ideen er å ha wii og xbox koblet til samtidig, gjennom en component utgang på TVen. Har sett utallige varianter av slike bokser på nettet, men finner ingenting i norske butikker. DETTE er det nærmeste jeg kommer, men finner heller ikke den noen steder.

Så, finnes det noen gode norske alternativer, med kvalitet, som ikke påvirker bildekvaliteten?

Knotete forklart, men har du svaret så vet du hva jeg mener... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en komponentswitch med en ingang og tre utganger fra www.modnet.no. Denne kostet 150 kr (eksl frakt). Jeg bruker den til PS2 og Wii og den fungerer helt fint. Var inne på modnet for å finne en direkte lint til produktet, men det så ut som om det var noe galt med siden deres akkurat nå. Men jeg har gode erfaringer med dem.

Lenke til kommentar

Hei

I dag fikk jeg boksen min og førsteintrykket var bra. Den var mye mindre enn jeg trodde. Jeg spiller på 40" og kunne ikke se noe feil i bildet på xbox360 (har ikke testet wii så mye, men så langt ser det bra ut).

MEN, jeg trenger noen kvalitetes RCA kabler. Forslag? Trenger 5stk, de trenger ikke være lenger enn 30/50cm. Eneste kravet er KVALITET.

Legger ved et bilde av den, som dere ser så har jeg ingen lydkabler, og videokablene mine er noe jalla greier jeg fant i en skuff... :p

post-61663-1199899897_thumb.jpg

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...