xelag1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hallo har snokt litt rundt og har lest at Virtua Fighter 5 er online til xbox 360. Men jeg har enda ikke fått noe exsakkt svar på at det er online til ps3 ? -Takk for hjelpen på forskudd ! Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Heihei ;D Er nok ikke online Virtua Fighter 5's biggest flaw is its lack of PS3 online play The lack of online play hurts its overall longevity. dessverre. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Heihei ;D Er nok ikke online Virtua Fighter 5's biggest flaw is its lack of PS3 online play The lack of online play hurts its overall longevity. dessverre. Hehe det var synd ^^ Men tror jeg kjøper det uansett ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 For å spille LIVE må man nok ty til 360 ja, husker veldig godt att det var en del Sonyboys som hardnakket hevdet att dette spillet ikke ville ha noe livefunksjon på 360 fordi PS3 versjonen har det. Vi fikk jo se hvem som satt me sjegget i postkassa tilslutt. Men ett godt spill selv uten onlinespilling. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 VF 5 er knall! Er ganske sikker på å banke alle dere her på forumet med Sarah Bryant! Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 VF 5 er knall! Er ganske sikker på å banke alle dere her på forumet med Sarah Bryant! Det ville ikke jeg vært så sikker på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå