Uderzo Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg er nybegynner på overklokking og har lyst til å overklokke ram'en min. Men hvordan gjør jeg det, og hvor mye kan jeg overklokke uten at det går utover stabiliteten ? Hovedkort : Abit KX7-333 Ram : 1x 512 MB Corsair CMX 2700 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Ingen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg lurer på det samme, men vet ihvertfall at det er noe du må gjøre i BIOS Har funnet ut et par innstillinger i min BIOS, men har ikke lyst å begynne å eksprimentere på egen hånd, for nå funker data`n min for en gangs skyld.... sjeldent, men true Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er ganske ny på området jeg og, men jeg tror du stiller opp volten i bios! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ta og les noen guider på overklokking.no Anbefaler også at dere leser litt i manualen til hovedkortet deres, står endel der. Ellers er det bare til å låse agppci, fyre opp fsb, gjerne ned med MP og masse vcore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå