hitokiri Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sony Ericsson har sluppet tre telefoner, blant annet sin aller første GPS-mobil. Les mer Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sony Ericsson har sluppet tre telefoner, blant annet sin aller første GPS-mobil. Les mer W760 er ikke SE sin første GPS model, du har GPS i Z750 i tillegg til W890i... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 men det er ikke offisiellt, ikkesant? har noen klart å aktivere dette? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 W760 er ikke SE sin første GPS model, du har GPS i Z750 i tillegg til W890i... Det var en ganske frisk påstand Dette står ikke på noen spesifikasjonslister jeg har sett. Og dersom det er en GPS-brikke i dem, men disse ikke er aktivert, så kan neppe Z750i eller W890i kalles GPS-mobiler. Dersom du har en firehjulstrekker med firehjulstrekk permanent avkoblet fra fabrikk, så er det ikke en firehjulstrekker Men opplys oss gjerne, da dette er spennende (og for meg ny) informasjon. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, må si W350i så morsom ut. Klapp design har vell egentlig forsvunnet for flere år siden, men ser kult ut. Er selvfølgelig ett par negative aspekter ved det å da. Eller var det ikke så mye spennende her, men bra de endelig kommer med GPS! Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvis W760 har AF på kamera, skal jeg ha den Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sett det før! Disse telefonene ser jo ut som tidligere modeller de har gitt ut, og de blir rett og slett kjedelige. greit de har "kul" teknologi men gi de litt bra design, og start 2008 med pang og ikke en liten kinaputt. Skuffa Skuffa!!! Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oi, må si W350i så morsom ut. Klapp design har vell egentlig forsvunnet for flere år siden, men ser kult ut.Er selvfølgelig ett par negative aspekter ved det å da. Eller var det ikke så mye spennende her, men bra de endelig kommer med GPS! Er vel ikke tiden for de helt store lanseringene nå? Men må si meg enig at W350i så meget morsom ut. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det var en ganske frisk påstand Dette står ikke på noen spesifikasjonslister jeg har sett. Og dersom det er en GPS-brikke i dem, men disse ikke er aktivert, så kan neppe Z750i eller W890i kalles GPS-mobiler. Dersom du har en firehjulstrekker med firehjulstrekk permanent avkoblet fra fabrikk, så er det ikke en firehjulstrekker Men opplys oss gjerne, da dette er spennende (og for meg ny) informasjon. Z750i: http://mobile-review.com/review/sonyericsson-z750-en.shtml Sett det før! Disse telefonene ser jo ut som tidligere modeller de har gitt ut, og de blir rett og slett kjedelige. greit de har "kul" teknologi men gi de litt bra design, og start 2008 med pang og ikke en liten kinaputt. Skuffa Skuffa!!! Vent på 3GSM... Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når var den igjen, 12 mars eller noe sånt? Stemmer det? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Litt skuffende dette her egentlig, jeg hadde håpet å få se noe mer til den infamøse P5i,som det har vært en del rykter om. Men men, vi får vel snart høre noe tenker jeg. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser ut til de fortsetter med samme gamle og kjedelig design, med helt sikkert samme og gamle kjedelige menyer Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 http://mobile-review.com/review/sonyericsson-z750-en.shtml Det får'n si... Men er dette offisielt? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ser ut til de fortsetter med samme gamle og kjedelig design, med helt sikkert samme og gamle kjedelige menyerNå synes jeg SEs design jevnt over er bedre enn eks. Nokias. Endret 7. januar 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 http://mobile-review.com/review/sonyericsson-z750-en.shtml Det får'n si... Men er dette offisielt? Z750i var egentlig ment for US markedet, litt usikker på fremtiden til denne i Europa. Imidlertid har W890i samme chipsett, siste jeg hørte var det implementert, litt usikker hvordan den vil fremstå når den kommer på markedet. Hvordan pm deg evt? Lenke til kommentar
myers Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kommer nok ikke stort spennende fra SE før 3gsm eller ces. Skjønner godt at de ikke vil komme med disse tre telefonene der, så kommer nok noe mere interesant da vil jeg tro Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 http://mobile-review.com/review/sonyericsson-z750-en.shtml Det får'n si... Men er dette offisielt? Z750i var egentlig ment for US markedet, litt usikker på fremtiden til denne i Europa. Imidlertid har W890i samme chipsett, siste jeg hørte var det implementert, litt usikker hvordan den vil fremstå når den kommer på markedet. Hvordan pm deg evt? Ringte SE for å høre nå, og de påstår at W760i er deres første mobil med GPS innebygget. At det var GPS i Z750i hadde de ikke hørt om du kan kontakte meg på fornavn.etternavn snabel-a amobil.no Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kommer bare ikke over at SE ikke klarer/ønsker å lage telefoner med BÅDE UMTS og EDGE. Hater å måtte velge hele tiden. Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kommer bare ikke over at SE ikke klarer/ønsker å lage telefoner med BÅDE UMTS og EDGE. Hater å måtte velge hele tiden. Da tror jeg muligens du må søke profesjonell hjelp Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Videosnutter av telefonene: W350 W760 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg