Fotofashion Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 brukt 3 lyskilder for å lyse opp her. Brukt 2 vidt forskjellige pp måter.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nr 1: Jeg syns han kommer litt for mye i skyggen, kan være fordi bakgrunnen er såppas lys. Skulle GJERNE sett den med svart bakgrunn og nøyaktig samm lyssetting og positur! Han virker også litt skjev, ikke homo, men skjev "horrisont." Det merket helt nederst på jakken ble også litt for tydelig. Nr 2 : Ser ikke ut som om han liker seg i den stillingen og lyset er litt for hardt fra venstre. Resten av bakgrunn og slikt likte jeg. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den nederste har fått litt for lys hud, ser overdrevet ut, og han ser litt svett ut i lyset og. Du kan vel få regulert bort det med recovery i Lightroom, dramatisk overeksponert var det vel ikke. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 takker fikset bilde nr 2.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 takker fikset bilde nr 2.. Husker ikke hvordan den forrige var, men jeg syns han er litt blek ennå. (Om han er så blek til vanlig så overse kommentaren min.) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 han er naturlig blek norsk mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå