galaxee Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) (Har gyldig live til 06.02.08 og siden consolen er banna alikevel ) 10ende mann som svarer på posten, får min account til live Edit: Gitt bort nå NEIDA! første mann som svarer,får den Endret 7. januar 2008 av galaxee Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jaja, jeg har allerede live ut i August-Sptember, så jeg trenger ikke ... Tør jeg spørre hvorfor konsollen er banna? EDIT: Tusen takk for linken til den "creativesiden". Har rota bort CD-en min, så den kom midt i blinken. Endret 7. januar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 jaja da blir det nestemann Den er banna pga satt i "dårlig kopi" Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) sender deg pm snart! bare husk å bytt e-post adresse! tror man er nødt å gjøre det i xboxen! Edit: pm sendt og nyt spillinga Endret 7. januar 2008 av galaxee Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 haha, takk! passet bra siden accounten min gikk ut for noen dager siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå