Akrabra Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Brormi skal selge xboxen sin og er litt blå på priser osv, samme er jeg.. så tenkte å spørre her.. Han har en xbox premium uten hdmi kjøpt i september over nett med advanced scart, hvis det har noen betydning! Utstyr: Harddisk Headset 2 trådløse kontroller en svart og en hvit Spill: Mass effect The orange box fifa 08 alt av orginal embalasje følger med og den er fint behandla og aldri vært noen problemer med den! ps: damn det er seint:o Endret 7. januar 2008 av Akrabra Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Samme er du? Har ikke du 360 da, da vet du vel hva ting koster. 2500 kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ettersom det er ganske nye (og gode) spill her ville jeg sagt et sted mellom to til tre tusen, dog nærmere tre enn to. Tror man glatt skulle klart å få 3000,- for det i alle fall. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Samme er du? Har ikke du 360 da, da vet du vel hva ting koster. 2500 kanskje. Joda vet ny pris på det , men når det kommer til bruktsalg er jeg helt borte:P enten overpriser jeg eller underpriser:/ Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 En plass mellom 2800 - 3000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå