aase26 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei! Er det noen som bruker dette programmet? Har installert det, betalt 30 dollar men vet ikke hvor jeg skal få serveradressen fra.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Prøver med ip-adressen min, men funker ikke. Har betalt newzbin også, men den nekter å begynne å laste.. får bare denne beskjeden: Error occured! Unable to logon. Server response: "unable to connect (error: 10060- connection timed out)." Anyone? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 om jeg forstår deg riktig driver du og skal laste ned fra en server. gjør dette selv og er meget fornøyd men til poenget: ehhm du må jo ha en bruker på en server da, og dette koster xxx pr mnd bare så det er sagt. en, som jeg bruker selv er giganews http://www.giganews.com/ her betaler du f.eks 20 dollar i mnd for unlimited download. du kan også prøve her gratis men merk at kredittkort må registreres og bil bli trukket av om du overstiger gratistesten som er på 10GB. håper dette ikke kommer som et shock på deg men det er litt dyrt om du ikke har en ok inntekt.(pappa betaler for meg ) + at det er unødvendig av deg og betale 30 dollar for det programmet når du kan laste ned ett minst like bra gratis grabit ruler, bare google det håper dette er forståerlig da.. -PixlFace Lenke til kommentar
telifia Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg bruker UsenetServer. Koster kun $ 14,95 for en mnd med fri nedlastning. Alltid full hastighet, og lite nedetid... Endret 7. januar 2008 av telifia Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hastighet ligger du på da? Lenke til kommentar
aase26 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 om jeg forstår deg riktig driver du og skal laste ned fra en server.gjør dette selv og er meget fornøyd men til poenget: ehhm du må jo ha en bruker på en server da, og dette koster xxx pr mnd bare så det er sagt. en, som jeg bruker selv er giganews http://www.giganews.com/ her betaler du f.eks 20 dollar i mnd for unlimited download. du kan også prøve her gratis men merk at kredittkort må registreres og bil bli trukket av om du overstiger gratistesten som er på 10GB. håper dette ikke kommer som et shock på deg men det er litt dyrt om du ikke har en ok inntekt.(pappa betaler for meg ) + at det er unødvendig av deg og betale 30 dollar for det programmet når du kan laste ned ett minst like bra gratis grabit ruler, bare google det håper dette er forståerlig da.. -PixlFace Så hvis jeg kjøper dette programmet så finner jeg serveradressen der? Men jeg har jo brukt newsleecher og newsbin i over 2 år. Har no aldri betalt (annet enn 1 pund for 8 uker) Eller kanskje eksen min betalte i skjul, men det tviler jeg sterkt på Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 der man skriver inn server og stuff er i hvertfall en server man må batale fo og laste ned i fra.. Lenke til kommentar
aase26 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg bruker UsenetServer. Koster kun $ 14,95 for en mnd med fri nedlastning. Alltid full hastighet, og lite nedetid... Men hva er usenetserver? Jeg har Newsbin pro..er det det samme? Hva trenger jeg for å få newsleecher og newzbin til å funke...Usenetserver til 15 dollar pr mnd? Lenke til kommentar
aase26 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg bruker UsenetServer. Koster kun $ 14,95 for en mnd med fri nedlastning. Alltid full hastighet, og lite nedetid... Ok...er dette den billigste og beste på nettet? Hvorfor var jeg ikke her inne og spurte FØR jeg betalte 30 dollar?? Jaja..da vet jeg DET til neste år Lenke til kommentar
aase26 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg bruker UsenetServer. Koster kun $ 14,95 for en mnd med fri nedlastning. Alltid full hastighet, og lite nedetid... Nå har jeg kjøpt for 3 dollar først bare for å sjekke. Men hva er neste skritt Jeg er tydeligvis totalt grønn på dette området her Lenke til kommentar
telifia Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg bruker UsenetServer. Koster kun $ 14,95 for en mnd med fri nedlastning. Alltid full hastighet, og lite nedetid... Nå har jeg kjøpt for 3 dollar først bare for å sjekke. Men hva er neste skritt Jeg er tydeligvis totalt grønn på dette området her Hei Beklager veldig sent svar. Glemte helt å sjekke denne tråden igjen. For å bruke news trenger du følgende ting: 1. En plass å laste ned nzb filer fra, feks newzbin 2. Et program å laste ned med, feks Newsleecher (som er veldig bra, men koster litt penger) 3. En server å laste ned fra, feks UsenetServer.com Når du har fått deg en server å laste ned fra, legger du til serveren i "servers" i newsleecher. Der setter du opp adressen, porten den skal bruke, ditt brukernavn og passord, samt hvor mange connections du vil bruke. UsenetServer har max 10 connections. Når dette er gjort, finner du en nzb fil du vil laste ned, og åpner den i newsleecher. Deretter kobler du til en server, og resten går av seg selv. Jeg får alltid max hastighet uansett hvilken linje jeg sitter på. Har fått opp til 8MB/s på enkelte linjer. -Telifia Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 annet program: grabit gratis og meget bra.. annen server: giganews google det(der er det også en 10 gb gratis test) merk at kort må registreres og belastes om 10 gb overstiges. Lenke til kommentar
telifia Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Har Grabit repair and extract funksjon? Dette er hovedgrunnen til at jeg bruker Newsleecher... Utrolig deilig å slippe å gjøre noe før en kan bruke filene.. Edit: så plutselig at den hadde det ja... Må testes... -Telifia Endret 20. januar 2008 av telifia Lenke til kommentar
aase26 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg bruker UsenetServer. Koster kun $ 14,95 for en mnd med fri nedlastning. Alltid full hastighet, og lite nedetid... Nå har jeg kjøpt for 3 dollar først bare for å sjekke. Men hva er neste skritt Jeg er tydeligvis totalt grønn på dette området her Hei Beklager veldig sent svar. Glemte helt å sjekke denne tråden igjen. For å bruke news trenger du følgende ting: 1. En plass å laste ned nzb filer fra, feks newzbin 2. Et program å laste ned med, feks Newsleecher (som er veldig bra, men koster litt penger) 3. En server å laste ned fra, feks UsenetServer.com Når du har fått deg en server å laste ned fra, legger du til serveren i "servers" i newsleecher. Der setter du opp adressen, porten den skal bruke, ditt brukernavn og passord, samt hvor mange connections du vil bruke. UsenetServer har max 10 connections. Når dette er gjort, finner du en nzb fil du vil laste ned, og åpner den i newsleecher. Deretter kobler du til en server, og resten går av seg selv. Jeg får alltid max hastighet uansett hvilken linje jeg sitter på. Har fått opp til 8MB/s på enkelte linjer. -Telifia ----------------------------------------------- Jeg er enda tregere så det går fint;) Problemet er at jeg ikke skjønner hvor jeg finner serveradressen. Hvor leser jeg det etter jeg har betalt? Jeg betalte 3 dollar..men ga opp. "Når du har fått deg en server å laste ned fra, legger du til serveren i "servers" i newsleecher" Denne setningen forstår jeg ikke! Jeg har brukt newsleecher før og har newzbin konto som jeg kjøpte for 1 mnd siden..men ikke fått brukt siden for jeg husker ikke hvordan jeg bruker newsleecher..(har ny pc og mistet masse) Kjedelig å betale og så ikkje skjønne en drit etter å ha betalt..hehe Lenke til kommentar
aase26 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som kan med dette her? Help..I need somebody..help Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå