Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treg loggin i windows, trenger hjelp anågende en Error melding

Anbefalte innlegg

Heisann, siden jeg kjøpte pcen har ikke akkurat Error vært noe jeg har sett lite til, det har kommet stadig, men har greid og ordne det meste av det, men jeg har stadig problem med en error som kalles System control manager "error ID 7000"

"The NVIDIA Display Driver Service service failed to start due to the following error:

The system cannot find the file specified. "

Det som er problemet er at etter jeg skriver inn passord osv, tar det veldig lang tid før jeg kommer inn i windows.. har hatt samme problem for rundt 1 uke siden, men det var en annen error med navn DCOM eller noe.

Det har mulig noe med driveren til skjermkortet, men den er av nyeste versjon så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være noe feil med den.

Takker for all hjelp jeg får.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville forsøkt å legge inn driveren på nytt. Er noe som har skjedd siden programmet sier at en fil mangler. Fjern driveren totalt fra systemet. Dessuten bør du prøve et program som heter bootvis. Det er laget for windows xp av microsoft og kan senke tiden det tar å starte maskinen drastisk. Du finner programmet hos microsoft ved å søke etter det. Majorgeeks.com har også en versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...