vargvinter Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har nylig kjøpt meg 42" LCD, men jeg ble sittende å spekulere litt etter kjøpet. TVn har 2 Scart innganger, 2 Hdmi, og en inngang for dette vanlige rød hvit gul-opplegget. Hvordan skal jeg gjøre det for å få best mulig oppløsning? Har hørt om dette Hdmi conversion kit, men er dette et brukbart alternativ. Får jeg HD hvis jeg kobler til de vanlige rød hvit gul-pluggene og stiller inn Xboxen på HD, 1080i, f.eks.? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jepp.får hd.men hdmi er det beste.(og du skulle kjøpt plasma tv) Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hæ? Får ikke hd med rød/hvit/gul nei. Det er jo kompositt. Men har du ikke komponent kablene og inngang på tv'en da? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg regner med du har Component inn på TV'en din, hvis du ikke har Xbox 360 med HDMI så er det beste alternativet Men, 720p er bedre enn 1080i, og sålenge du ikke har en 1080p TV, så er 720p det beste valget Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Komponent er Rød, Grønn, blå, rød og hvit, så han har nok ikke komponent. Men er det seriøst at noen Xbox360-er ikke har HDMI ut? Hva med VGA? Trodde de fleste skjermer hadde VGA også nå for tiden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eg har ikkje HDMI ut på min Xbox 360 men er det så mye forsjell fra component 720p og hdmi 720p? og det med at 720p er bedere en 1080i, ser ingen forsjell eg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eg har ikkje HDMI ut på min Xbox 360 men er det så mye forsjell fra component 720p og hdmi 720p? og det med at 720p er bedere en 1080i, ser ingen forsjell eg. Det er så og si ingen forskjell fra component til HDMI, men man får lyd igjennom HDMI kabel. Og den tar mindre plass enn component, men det er ikke noen vesentlige "downs" med component. Du bør jo ha component hvis du har en TV som ikke er over 3 år gammel eller noe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ja eg bruker component. Har Hd tv som ble kjøpt i August Bildet er helt perfekt, så kan liksom ikkje fårestille meg at det blir noe merkbart bedere med hdmi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå