_tHokA_ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Finnes det angel eyes, eller andre hovedlykter til Audi 80? Ikke de orginale da så klart, de er så kjedelige Er en Audi 80 B4 det er snakk om Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har en slik bil selv og lurt på mye av det samme. Selv synes jeg ikke at bilen kler engle øyer, men det som kan være kult på disse er å sette på lamper fra audi 90. Det er en hel lampe slik som s lampene uten skille ved blinklys. Er usikker på om 90 lampene har blinklys. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, det hadde vært genialt om de audi 90 passet, og var i hel form Den på bilde du mener? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 mener det er den ja. fant denne. er 89 karroseri men lampen skal være den samme. http://i30.photobucket.com/albums/c345/aud...rt/Bilde003.jpg skal høre litt rundt om mulighetene rundt denne Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) RS2/S2 linselys er dyrt, men veeldig pent. Angel Eyes er bare harry. Endret 8. januar 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Linse lamper funker fett det ja. er nesten de samme som audi 90 bruker, men den har ikke linse. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) På s2/90 lyktene, så er det ikke blinklys i hovedlysene, de er bare pynt det som er på siden. Blinklysene fremme er på ved tåkelysene. Driver selv på med å bygge om en Audi 80coupe med den gamle fronten til b4 fronten /m S2 lykter. Jeg mottar trolltuning.com styling på mandag/tirsdag, RS fanger framme og bak + sideskjørt. Er samme spoiler jeg mottar som den som er på bildet over. Fronten min blir nesten helt lik som den over, bortsett fra at jeg skal ha netting grill, fordi jeg synes det passer bedre, siden det er netting i fangeren. Lyktene koster nesten 4000kr pr.stk http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/...2&Year=1992 Endret 13. januar 2008 av StIFfmasT Lenke til kommentar
InsaneCoupe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er det noe alla dette dere er ute etter? http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts....inguest&p=H Lenke til kommentar
InsaneCoupe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er det noe alla dette dere er ute etter? www.realcar.se --> 80 --> Lys & blinklys Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, de der var kule, men vil de da erstatte de orginale hovedlysene OG blinklysene på siden? Lenke til kommentar
Imsa Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 På s2/90 lyktene, så er det ikke blinklys i hovedlysene, de er bare pynt det som er på siden. Blinklysene fremme er på ved tåkelysene. "blinklysene" på hovedlampa er parklys om noen lurte.... Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har selv en Audi 80 Tdi 95mod. Rs2 lykter og rs2 interiør, veldig fint. Anbefaler rs2 lykter framfor angelseyes Selv om det koster litt mer Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Angeleyes hører hjemme på BMW.. Ikke ødelegg Audiene med det. Devileyes er Audi og er mye kulere, imo. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå