Dusken Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg prøvde å le, men det var ikke noe lett. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Advarsel: Bør kun leses av sære folk med generell barnslig humor. Bør også kjenne til In Flames. Inspirert av shoutboxen til In Flames på last.fm Crawl Through Ass Touch of Ass The Quiet Ass Dialogue with the ass Your Ass Is Scaring Everyone My Sweet Ass Ass Ride Morphing Into Ass Touch of Ass In Search For Ass The Ass Dance Ass For The Gods Ass Connected Assman Ass Map F(ass)iend (Do not misunderstand - In Flames er et av favorittbanda) Vanishing Ass Come Ass'ity Ass 2000 Dead Ass Only For The Ass Reflect The Ass Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er er faktisk morsomt hvis man sitter enten drita eller fyllesjuk sammen med gutta... Da er lissom humoren på bånn uansett Holy ass for eksempel, Enter Ass, Through ass and flames, The Wicker ass, powerass osv.. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) HAHA jeg lo av de kaninene FAen det var en veldig unødvendig post, kan vel stort sett slettes.. Endret 8. januar 2008 av LoCDoG Lenke til kommentar
Dim Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Advarsel: Bør kun leses av sære folk med generell barnslig humor. Bør også kjenne til In Flames. Inspirert av shoutboxen til In Flames på last.fm Crawl Through Ass Touch of Ass The Quiet Ass Dialogue with the ass Your Ass Is Scaring Everyone My Sweet Ass Ass Ride Morphing Into Ass Touch of Ass In Search For Ass The Ass Dance Ass For The Gods Ass Connected Assman Ass Map F(ass)iend (Do not misunderstand - In Flames er et av favorittbanda) så du tror det var morsomt? lo ikke akkurat Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje du ikke leste denne delen av innlegget? Advarsel: Bør kun leses av sære folk med generell barnslig humor. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje du ikke leste denne delen av innlegget?Advarsel: Bør kun leses av sære folk med generell barnslig humor. Ok, nå vet jeg at jeg sliter på ordentlig... Jeg lo nemlig. Noe med søvnmangel å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå