rolax Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Advarsel: Bør kun leses av sære folk med generell barnslig humor. Bør også kjenne til In Flames. Inspirert av shoutboxen til In Flames på last.fm Crawl Through Ass Touch of Ass The Quiet Ass Dialogue with the ass Your Ass Is Scaring Everyone My Sweet Ass Ass Ride Morphing Into Ass Touch of Ass In Search For Ass The Ass Dance Ass For The Gods Ass Connected Assman Ass Map F(ass)iend (Do not misunderstand - In Flames er et av favorittbanda) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hahaha! Dette er bare så originalt. Nattas høydepunkt! Endret 7. januar 2008 av Kadmium Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 :S jeg forstår ikke hva som er så morsomt med å bytte ut ord med "ass" Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Lolla mest av bilde som blei posta. Sånn egentlig. Helt på ordentlig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kjedelig. Og dessuten: slike småting kan du poste i Metall-tråden. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Lol. Epic! Crawl through ass er jo faktisk et faktum: http://youtube.com/watch?v=8OubCWNgzgM 01:29: "It's in my aaaaass!" Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Takk, du ga meg dagens latter! Kreativt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 In Emil hahah bra tråd må eg si. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 "The Quiet Ass" hadde litt potensiale. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg saksøker deg for blasfemisk parodiering av brukernavnet mitt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det var ikke spesielt morsomt, men du advarer tross alt at det er barnslig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "haha" Den beste var bildet... Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette var ikke morsomt en gang :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lo ikke men du glemte Take This ASS. Nei jeg mente det ikke slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå