Moonshield Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke Led Zeppelin og Black Sabbath...Manowar var vel også nevnt. :S Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal opp om 2 timer. Er vell bedre å døgne enn å sove ? Blir sikkert mere trøtt viss jeg sovner nå Lenke til kommentar
Noes Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nja bestemte meg for å være våken istedenfor å sove, litt dårlig valgt men men :/ Skal opp kl 6 så blir det dusj og kos mat Får vel sove på bussen og i de 4 norsk timene jeg skal ha ;D Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke Led Zeppelin og Black Sabbath...Manowar var vel også nevnt. :SHeavy metal er jo obligatorisk om man skal få lov til å lytte til annen metal.Får ikke lov til å si "jeg liker metal" da, må være mer spesifikk framover. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg legger meg nå ass. Kanskje jeg ikke kommer meg opp til i morra men. Fuck me gently.. God natt! Ikke Led Zeppelin og Black Sabbath...Manowar var vel også nevnt. :SHeavy metal er jo obligatorisk om man skal få lov til å lytte til annen metal.Får ikke lov til å si "jeg liker metal" da, må være mer spesifikk framover. Annen metal enn heavy metal?? WTF? Heavy Metal er metal. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nytter ikke å prøve å få sove. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hmm, Sto opp kl 11:10 Søndag morgen (Teoretisk sett, i går) skal ta skolebussen kl 07:30 som går fra en bussholdeplass 1 min unna huset mitt. Skolen starter kl 08:00 og varer, i dag (Mandag) fram til 15:30. Jeg har ikke sovet NOE! Prøvde fram til kl 3 men fant ut at dette gikk ikke, og når det kun er igjen 3 timer til jeg må stå opp uansett liksom så er det bedre å bare bælme i seg kaffe å prøve å holde seg våken resten av dagen. Dette er liksom bursdagen min å greier! Så nå har jeg laget lunsj til mamma, og kokt kaffe som står på kanne. De resterende 7 familiemedlemmene får klare seg selv. kl 6 skal jeg lage frokost til henne, vekke henne, mens hun steller seg og spiser skal jeg skrape is av bila hennes, før jeg selv ordner meg for skolen. Endret 7. januar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du mr.olsen var da voldsomt snill mot din mor! Jeg er glad jeg ikke skal på no skole i dag eller jobb =P Jobba fra elleve til tre i natt (arbeidstid til sju men ^^ ) så når jeg føler for deg så legger jeg meg. haha Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du mr.olsen var da voldsomt snill mot din mor! Ikke tro det skjer flere ganger. Første og siste. Må vel gjøre noe for ferien jeg skal på alene med kompisser i mars ...Spania <3 Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du mr.olsen var da voldsomt snill mot din mor! Ikke tro det skjer flere ganger. Første og siste. Må vel gjøre noe for ferien jeg skal på alene med kompisser i mars ...Spania <3 haha måtte jo være no smisking inne i bildet her ja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du mr.olsen var da voldsomt snill mot din mor! Ikke tro det skjer flere ganger. Første og siste. Må vel gjøre noe for ferien jeg skal på alene med kompisser i mars ...Spania <3 haha måtte jo være no smisking inne i bildet her ja Ikke døm meg Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer med dagen Olsen!! Mange som er oppe enda? Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer med dagen Olsen!! Mange som er oppe enda? Jepp Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Går ikke ann å sove! Døgna igår, så sov jeg 3 timer idag! Å her sitter jeg Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Koffein er helsekost på høyt nivå... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Takker! Drakk en bitteliten kopp kaffe i sta, tror ikke jeg laget dne rett, smakte ikke bra... Ser mørkt på 8 timers skoledag nå, 8 hele timer! Narvesen ligger kun 30 sek unna, men har ikke penger... får vel låne litt til keffi da... dobbel espresso anyone? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Haha, 8 timers skole, yey. Det blir fun. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Haha, 8 timers skole, yey. Det blir fun. Nei..... NEI! Det gjør ikke det! Pokker! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Yes da "står vi opp" og hopper i dusjen. Tiden går faen meg fort når man spiller defcon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg