Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Problem har eg ikkje, sto opp kl. 11 i dag, men har fri fram til den 22. når eg skal på jobb igjen, då er det kos å trykke PC til langt på natt. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og for å toppe det hele fikk jeg nå vondt i en tann. Dette skal bli gøy... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har ikke prøvd å sove enda.. xD Men nå kunne jeg virkelig trengt et par dager på med hjemme.. :s Har en lærer som er forbanna på meg, og derfor blir skoledagene et rent helvete.. Men ellers har jeg det bra.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kult med en natt-tråd som kan holde seg seriøs og ikke bli stengt. =D Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) haha, ja =D Å nei, jeg skal prøve å soove snaaaart! Måtte høre et par sanger til først (A) - Detta går aldri bra! Endret 7. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
564215 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 haha, ja =D Å nei, jeg skal prøve å soove snaaaart! Måtte høre et par sanger til først (A) - Detta går aldri bra! Kjenner igjen den situasjonen der.. Men heldigvis, begynner jeg å bli trøtt nå.. Ble vekket klokka 09.00 idag.. PÅ EN SØNDAG?!?! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg sliter av og til med å sove, men er som regel en som sovner ganske lett. Men når jeg begynte å trene trengte jeg ikke mer enn 4 timer søvn pr. dag hvis jeg spiste riktig, for dette er viktig for at man skal sove godt! Å legge seg til samme tid hver dag er også lurt, da vil kroppen bli vant til dette og man sovner lettere. Da gjelder det å ikke ødelegge dette helt i helgene, selv om det kan bli vanskelig! Jeg lever også for tiden på kaffe for å overleve, for når jeg ikke klarer ikke å sove mer enn 4 timer pr. dag, blir jeg trøtt tidlig, men sover fordet bare 4 timer. Da hjelper det å drikke litt kaffe hele dagen, men ikke senere enn feks klokka 18. Kan også hjelpe å være litt ute i frisk luft litt før du legger deg, bare å gå en liten tur. Da får du litt mosjon og frisk luft! (nei, det er ikke farlig med frisk luft) Gruer meg til å starte på skolen selv nå, for jeg er jo fortsatt oppe Men drar ikke til Trondheim før på onsdag, så har enda et par dager å snu døgnrytmen på! Må også opp tidlig for å rekke toget, så det er jo en god start. Endret 7. januar 2008 av LaStrada Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trur eg skal starte med trening av ymse slag.. Nei! Shitt ! ikke gjør det! Jeg prøvde sist, tok 3 timer til før jeg sovna! Tipset er vel vann? masse vann? Vann hjelper garantert ikke. Jeg drakk 4 liter, helt seriøst. Det eneste som skjedde var at jeg ble mye freshere og mindre trøtt, samt at jeg måtte gå på do hvert 5. minutt. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Heller innpå med te og røyk nå for å roe meg ned, så skaffer jeg kaffe i mårra for å holde meg våken. En hårfin ballanse Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Haha, ja Ferien har ødelagt min fine døgnrytme Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trur eg skal starte med trening av ymse slag.. Nei! Shitt ! ikke gjør det! Jeg prøvde sist, tok 3 timer til før jeg sovna! Tipset er vel vann? masse vann? Vann hjelper garantert ikke. Jeg drakk 4 liter, helt seriøst. Det eneste som skjedde var at jeg ble mye freshere og mindre trøtt, samt at jeg måtte gå på do hvert 5. minutt. Har veldig mye å si når du trener! Trener jeg for seint får jeg heller ikke sove! Er bra å trene tidlig, men man trenger jo ikke å slite seg helt ut, for da er det en del som ikke får sove. Selv sover jeg ekstra bra om jeg trener ekstra hardt (fortsatt litt tidlig på dagen, senest 18). Har også prøvd å drikke vann, det hjalp dårlig her og Måtte på do hele tiden om natta, og jeg har aldri våkna fordi jeg måtte på do om natta før! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hihi. Skal ikke på jobb før om to uker. Men da er det alikevel hardkjør, og 6 uker med fri etter det. Endret 7. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er alltid stress å legge seg på en søndag for meg. Står opp seint - får med andre ord ikke sove før seint. Blir liksom en liten konflikt med den biologiske klokken om jeg står opp kl. 16.00 og skal legge meg i kl. 23.30-24.00-tiden (som jeg vanligvis gjør). Nå er det snart bare 4 timer til jeg må opp igjen. =/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Syns det er kos, jeg. Bare man unngår å tenke på neste dag. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Faen får ikke sove igjen. Døgnrytmen er totalt fucka... Hadde jeg ikke lagt meg til å sove i rett før 11 hadde jeg antagelig sovnet nå. I morgen blir et helvete.... Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Dette går rett i dass, morgen dagen og!.. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Slenger meg på her hos nattfolket. Skal opp 8, og antydning til trøtthet har ikke vist seg enda. Egentlig så prøver jeg heller å nyte den tiden man har på natta istedenfor å sitte å grue seg til imorra tidlig. Morgenen blir jævelig uansett, så kan likesågodt nyte timene før man sovner. Sov Godt;) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Alltid slitt med å få sove. =/ Å prøve å sove nytter ikke for meg, kroppen sier klart ifra når den er klar til å sove, og før det er det ingenting som kan gjøres. Har mangfoldige års erfaring med meg selv og søvn, så ikke kom og si "om du bare prøver så får du sove!". =p Skal ekstra tidlig opp også i morgen (kvart på syv) fordi jeg skal ha gym. Gymhallen er lenger borte enn skolen, og må attpåtil ta to busser istedenfor én. Derfor rekker jeg hverken kaffe eller frokost, så dette blir lite gøy. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg