Gå til innhold

Er det flere som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Ligger i senga og tenker på mye rart. Spess når det er store forandringer.

Feks etter og ha vært 2 og ei halv uke hjemme i Øksnes i Vesterålen og feira Jul. Så blir det ganske så trist og fare fittelangt (834 km storsirkel distanse direkte. Legg til 557km for hele turen.)) sørover til Ålesund (langt nok for meg).

Da starter tankene. Om alt mulig. Om feks hvordan jeg skal slukke gardinene vis de tar fyr. Det er så mye rart man tenker på. Enn dere da?

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Hmm. Ligger i senga og tenker på mye rart. Spess når det er store forandringer.

Feks etter og ha vært 2 og ei halv uke hjemme i Øksnes i Vesterålen og feira Jul. Så blir det ganske så trist og fare fittelangt (834 km storsirkel distanse) sørover til Ålesund (langt nok for meg).

Da starter tankene. Om alt mulig. Om feks hvordan jeg skal slukke gardinene vis de tar fyr. Det er så mye rart man tenker på. Enn dere da?

Dææm! Har tenkt på akkurat det samme før. Også ting som: Hva jeg skal gjøre hvis det ligger en tarentella/anaconda/whatevah i senga mi, hva jeg skulle tatt med meg i farten hvis huset brant osv.

Hele seks timer til skolestart. Klarer meg fint med 3-4 timers søvn. Bare å ta det igjen i helgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...