TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Øy, er det flere enn meg som sliter brutalt med å sove nå? klokka er 2, det er 6 timer til jeg skal på skolen. shitt =/ Jeg har lite å gjøre ja. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JA! Kommer definitivt til å ta med kaffi på skulen i morgo..! Er noke drit å ikkje få sove.. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Får sove jeg, tren hver dag så blir du trøtt på kvelden. Jeg skal ikke på skolen før tirsdag Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jepp! Skole i morgen. La meg faktisk 23:00 og lå til 01:00 og sto opp og satt meg her. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trur eg skal starte med trening av ymse slag.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå når jeg sitter her tenker jeg at hvor kos jeg har det nå veier opp for hvor trett jeg er i morra. Blir digg å være litt trett imorra også da. Ta en lang, varm dusj og lage seg litt te, mens man fortsatt går i morgenkåpa. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bare ta sovepiller, det. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg får ikke sove, og jeg må opp om 5 timer. Og jeg drikker ikke kaffe. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Trur eg skal starte med trening av ymse slag.. Nei! Shitt ! ikke gjør det! Jeg prøvde sist, tok 3 timer til før jeg sovna! Tipset er vel vann? masse vann? Jeg drakk litt cola for 1 time siden =/ Dooh Endret 7. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Dere burde trene mange timer før dere skal sove, ellers sitter du våken med adrenalinsjokk. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Faen våknet nettop. Tok en liten pause fra sovingen. Skal tilbake til drømmeland nå. God natt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hmm. Ligger i senga og tenker på mye rart. Spess når det er store forandringer. Feks etter og ha vært 2 og ei halv uke hjemme i Øksnes i Vesterålen og feira Jul. Så blir det ganske så trist og fare fittelangt (834 km storsirkel distanse direkte. Legg til 557km for hele turen.)) sørover til Ålesund (langt nok for meg). Da starter tankene. Om alt mulig. Om feks hvordan jeg skal slukke gardinene vis de tar fyr. Det er så mye rart man tenker på. Enn dere da? Endret 7. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hmm... sto opp i 18.00 tiden idag, ikke trøtt ennå nei gitt. Ble litt ivrig i garsjen igårkveld, holdt på til 5 på natta:P Jaja skal opp igjen om...ska vi se...nei stemmer det, bestemmer selv jeg ja Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tenker på korleis eg ska bli ferdig med engelsk innleveringa til i morgen, den skriv seg vist ikkje sjølv..... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Tenker på hvordan jeg orker gym i morgen, for jeg har ekstrem smerte i magen =/ vi sitter dypt i det, alle mann! Men jeg skal gi et forsøk på å sove igjen jeg! Snakkes sikkert om 15min! Sov godt hvis dere sovner! Endret 7. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hmm. Ligger i senga og tenker på mye rart. Spess når det er store forandringer.Feks etter og ha vært 2 og ei halv uke hjemme i Øksnes i Vesterålen og feira Jul. Så blir det ganske så trist og fare fittelangt (834 km storsirkel distanse) sørover til Ålesund (langt nok for meg). Da starter tankene. Om alt mulig. Om feks hvordan jeg skal slukke gardinene vis de tar fyr. Det er så mye rart man tenker på. Enn dere da? Dææm! Har tenkt på akkurat det samme før. Også ting som: Hva jeg skal gjøre hvis det ligger en tarentella/anaconda/whatevah i senga mi, hva jeg skulle tatt med meg i farten hvis huset brant osv. Hele seks timer til skolestart. Klarer meg fint med 3-4 timers søvn. Bare å ta det igjen i helgen. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Åhh, så genialt å snu døgnet i ferien. >.< Har siden julaften ikke stått opp før 16.00 en helsikes dag. Tjohei, det skal bli morsomt på skolen i morgen. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ennda jobb i 5 timer til, så ikke noe søvn ennda på meg nei! Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan bli ein trøtt dag i morgen. Satsar på at gymmen i dei to første timane gjer at eg vaknar.. slek delvis om ikkje noko ant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg