WaterMarked Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har brukket ca 1\3 av tann nr 4 fra høye framtann. Problemet er at biten henger enda fast, men er løs.. Kan det få uheldige konsekvenser viss jeg napper den av, er det best viss den henger på til tannlegen får ta seg av det? Kan si at tanna er ''død'' siden den fikk gjennomgår en massiv rotfylling, viss det har noe betydning.. Hvor mye vil det koste å få fikset dette, sånn ca.? Vil helst ha tennene mine! Endret 6. januar 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 alder? Under 18 får du det fikset gratis, fikk en kompis - Tok halve fortanna. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ta kontakt med tannlege umiddelbart. Dette må de se på med en gang. De vil nok lime den sammen. Ta godt vare på biten. Kan tenke meg maks par-tre tusen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 vil anbefale deg å få en tannlege til å se på det. den løse tannbiten kan bli til en stor brun flekk hvis ikke, noe som ikke er direkte pent. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tnx for svar. Hvordan kan den løse tannbiten bli en brun flekk når den sitter enda sitter godt i tannkjøttet? Har ikke råd til tannlege enda.... Utgifter er en fin ting.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ta vare på tennene dine Du får nok utsatt betaling litt, tannleger er da mennesker de og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå