KjetilSLund Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei!!!! Jeg har to striper på skjermen en oppe og en nede noen Ideer??? Her en eizo 6600 skjerm. Mvh Kjetil Sollie Lund Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Flere med samme problemer??? Har sendt inn en skjerm, men den nye jeg fikk i dag har dæven døtte meg samme problemene! Og det verste av alt er at den nye, ikke er "ny", den er tydlig brukt!!!!! Forresten kjøpt på www.databutikken.com/no, og behandlet av antaservice. Hold dere langt unna disse (databutikken i alle fall) Er så sint at jeg sprekker nå! Sendte 6 mails, men det endte med at jeg tilslutt fant ett svenskt kundetlf... Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Tja....hvis de stripene ikke skal være der da..?`Har slike på min silicon graphics-skjerm, og Sony sine trinitron-skjermer har også slik teknologi. På min skjerm ligger det en vertikal stripe ca 10cm nedenfra og opp, samme avstand oppenfra og ned ligger det en til. Vanesak det der, de skal iallefall være der hvis skjermen din bruker samme tech. Hvis ikke høres dette rart ut.. Se hos produsenten, så finner du nok svar. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 De skal være der. Damper-lines kalles de. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 De skal være der. Damper-lines kalles de. veit du også hva de gjør? kunne laget de litt mer diskrè.. men seriøst, noen som vet hva de er gode for? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har de selv slik er teknologien når det skal gjøres billig Lenke til kommentar
moft Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 gratulerer med ditt Trinitron bilderør du BETALTE extra for å få trinitron - tross alt. - og stripene følger med på kjøpet Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 De skal være der. Damper-lines kalles de. veit du også hva de gjør? kunne laget de litt mer diskrè.. men seriøst, noen som vet hva de er gode for? Se her. Lenke til kommentar
Phoenix) Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg hadde striper på skjermen. Ble kvitt de ved å sette ned oppløsningen på skjermen ett hakk. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg ser ikke de damper linjene lengre jeg, blir vant med dem. ...and then they fade Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Ja da er det sony black trini tron rør jeg har!! Mvh Kjetil Sollie Lund Ps: takk for hjelpen... :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå